Deel 18

(:
Je volgt lekker alles live backstage. "Shake shake, shake shake, SHAKE IT"hoor je Mason zingen. Die smeltende stem van hem. Na een halfuurtje spelen nemen ze een pauze van een paar minuten. In de zetel zit je naas Eva en Aurélie. "Jullie waren goed." zegt Eva. "Bedankt (;" "Hoelang moeten jullie nog spelen?" vraag je. "Nog een uurtje denk ik."
"Jongens, komaan terug op dat podium." zegt de crew. Snel hasten ze zich op dat podium en beginnen weer te spelen. Nu blijf je zitten in de zetel bij Trace's vriendin. "En wie zijn jullie?" vraagt ze. "Ik ben Blake's zus, en dit is Aurélie, mijn nicht en dat is daar Eva, mijn beste vriendin." vertel je. "Aangename kennismaking." Nog een beetje praten jullie over de jongens. Het optreden gaat er nog al ruig aan toe, je hoort de fan juichen tot hier. Het uurtje gaat al snel voorbij. Al zwetend komen de Mason , Trace , Anthony en je broer terug naar de kleedkamers. Je geeft ze elk een handdoek om hen op te frissen. Hanna loopt naar Trace en kust hem plat. Verlegen kijk je naar Mason , hij kijkt terug. Ze zijn klaar met hun op te frissen en dan vertrekken jullie naar Trace's huis. Daar volgt er een bespreking over hoe het concert was geweest. "Kunnen we het nu ergens anders over hebben?" zeurt Hanna. "Heb je een idee dan?" "Oh, wacht , ik heb een idee" zeg je.

Verder?;
& in het volgende zal er truth or dear zijn. omdat ik geen inspiraatie heb ):

Reageer (1)

  • aurellyHERO

    Verdeurh Bby x)

    Kheb je dood graag

    A(baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen