In love with Mason Musso. -17
(:
Mason POV
We komen binnen in de studio. "Eindelijk, je bent daar." zegt Trace. "Zullen we beginnen met repeteren voor vanavond?" Je knikt. Je neemt plaats achter de glazen raam. En je begint te spelen.
Hailey POV
"Ik heb je wel zien kijken naar Mitchel." zeg je tegen Aurélie. Ze komt een beetje rood. "Hij is knap, vind ik." zegt ze. Eva lacht haar nu kapot. "Hij is al bezet." zeg je. "Owjhaa; met wie dan?" vraagt ze. "Met Miley Cyrus." Twee uur repeteren ze. "Auw, mijn vingers doen pijn." zegt Trace. De manager roept om te vertrekken. Jullie allemaal stappen een busje in, in het busje zit je naast Mason en Eva. Je kijkt langs Eva naar buiten. Niet echt interessant op de snelweg. Na ongeveer een kwartiertje rijden zijn je aangekomen aan de achterkant van de grote concertzaal. Aan de voorkant staan al honderden fans te wachten om op de eerste rij te staan. De crew wil ons niet binnen laten. Verdomde Crew!. "Ze behoren bij ons." zegt Mason. Onze reddende engel. Door die lange kale gang lopen jullie naar de kleedkamer voor Metro Station. Als jullie daar binnen komen zit al een meisje met zwart haar en een perfect figuur. Trace loopt naar haar toe. "Hey, schatje." zegt hij tegen haar. Veel tijd hebben de jongens niet om te blijven in de kleedkamer. "Het is tijd om op te treden" zei Mitch. Je wenst ze veel succes. Je sluipt samen met Eva en Aurélie dichterbij naar het concert zodat je het zelf live kan beleven.
Reageer (3)
verdeeeeeeerrrrr :D:D:D
1 decennium geledenniiiiiiiCe !
1 decennium geledensnel verder!!
KILL MILEY
1 decennium geledenA(baby)