In love with Mason Musso. -16
(:
Thuis aangekomen zien jullie Aurélie en Eva lui in de zetel zitten. Twee luierikken op één zetel. Met dat je op de voorpagina staat voel je je niet echt zo goed en dat is ook te merken aan je. "Scheelt er iets Hailey?" vraagt Eva. Geen woord kan je uitbrengen. Nu lijkt ze raar naar Mason, op hoop dat hij zou antwoord geven. "Gisteravond" komt er uit zijn mond. "Wat met gisteravond?" "Wij staan op de voorpagina van Stars." "Neeeh, dat meen je niet" Vol ongeloof keek Aurélie mij aan. "Het is waar" antwoord je. "En welke tekst staat er dan bij?" "Dat Mason en ik een koppel zijn gewoon omdat we elkaar vriendschappelijk een kusje op de wang hebben gegeven." "Omg, de pers van tegenwoordig." "Euhm, Hailey ik moet nog gaan repeteren." zegt Mason. "Jaa, oke, ik zal meegaan. Aurélie en Eva, gaan jullie ook mee?" vraag je. "Tuurlijk." antwoorden ze beide. Zo gaan jullie eerst naar Mason's huis. Het is er best wel groot en mooi. Ik volg Mason tot aan de woonkamer daar zie ik twee jongens zitten. Die één herken je van de vorige keer in de studio, zijn naam is Mitchel. Die andere lijkt jonger en lijkt helemaal op Mitchel. Net kreeg je te horen dat zijn naam Marc is. "Hé, jou ken ik." Mitchel wijst naar jou. "En ik jou ook, jij stond op de voorpagina samen met mijn broer." zegt Marc. "Laten we het nu maar niet hebben over die voorpagina." zegt Mason. Je ziet Aurélie aandachtig naar Mitchel kijken. Mason gaat naar boven om zijn gitaar te gaan halen. Daarna vertrekken we naar de studio.
Reageer (2)
mitchel liefde
1 decennium geledenMitchel
1 decennium geledenA(baby)