In love with Mason Musso. -15
(:
Op weg naar de winkel draagt Mason een zonnebril om niet herkent te worden, veel zal dat ook weer niet helpen. "Morgen is ons concert, kom je?"vraagt Mason. "Ben je dat al vergeten dat ik backstage ga?" "Owjha, het is ook waar" Heel de weg leun je tegen hem aan. Je stapt in de winkel en haalt je boodschappenlijstje uit. Je haalt alles wat je nodig hebt en Mason helpt je wat. Je passeert langs de tijdschriftenafdeling. Iedere week koop je de Stars en deze week wil je hem zeker niet vergeten. Je neemt hem. Maar je laat hem direct weer vallen. Omg , je staat op de voorpagina.
Mason POV
Je zag dat Hailey een boekje liet vallen. snel loop je naar haar toe. "Waarom heb je dat laten vallen?" "Bekijk het zelf maar eens." zegt ze. Je neemt het tijdschrift van de grond. "Oh My God" reageer je. "Dat was van gisteravond." "Uhu". Je leest de titel bij de foto: Mason Musso heeft een lief. Ik ben helemaal niet met Hailey, of misschien nog niet.
Hailey POV
Nu heb je echt geen goesting om de "Stars" te kopen. Je neemt het boekje uit zijn handen en legt het terug. Snel gaan jullie naar de kassa om af te rekenen. De kassierster kijkt je nu ook al zo raar aan. Zou ze het al hebben gelezen. En als iedereen het zou lezen zouden ze Mason-lovers je haten. En heel Amerika zal het weten en in Europa, Azië en overal. Snel even betalen en je bent klaar om te gaan. Je wilt er nu niet aan denken. "Wie die foto genomen heeft zal ik vermoorden" vertel je. "Sstt. Zeg dat nu niet." ferfluisterd Mason. "Ik wil het gewoon zo snel mogelijk vergeten." je zucht. "Hetkomt allemaal wel goed." en hij geeft je een stevige knuffel.
Verder?
Reageer (1)
Verdeeerh x)
1 decennium geledenA(baby)