In love with Mason Musso. -14
(:
Hailey POV
De morgen breekt aan. Enkele zonnestralen schijnen in de kamer, daardoor kom je wakker. Net besef je dat Mason naast je ligt. 09.30u lees je van de klok af. Perfect tijdstip om op te staan. Snel neem je een koude douche, om helemaal wakker te komen. Daarna ga je naar beneden en zet de tafel en maakt koffie. Terug ga je naar boven om de rest wakker te maken.
Aurélie POV
Hailey maakt je hard wakker. "Stoooop" roep je. "Auw, mij hoofd" snauwt Eva. "Heb jij ook zo'n last van je hoofd?" "Ja & ik heb geen idee hoe dat zou komen". zegt Eva. Hailey trekt een open mond. "Dus jullie weten niet meer aan hoe je die helzende hoofdpijn komt?" vraagt ze. Beiden knikken jullie. "Wel, remember jullie dat feestje gisteravond, daar waren jullie zatlap. En dat is jullie fout dat je nu een kater hebt'." Eva en ik kijken elkaar raar aan. "Sta maar op, ik ga Mason wakker maken." En snel loopt ze weg.
Hailey POV
Je loopt de logeerkamer uit. Je gaat naar je kamer, als je binnenstapt zie je Mason verspreid op heel het bed liggen. Voorzichtig stap je naar hem toe en je geeft een zacht kusje op zijn wang. Wat is hij toch lief als hij slaapt. Je draait je om en doet het gordijn helemaal open. Je hoort hem kreunen, blijkbaar is hij nu al wakker. "Ga je opstaan"vraag je aan hem. "Hmmm, ja zeker." Als je naar de keuken stapt zitten Eva en Aurélie al aan de ontbijttafel. Je zet je erbij , even later komt Mason erbij zitten. Het is stil aan tafel. "Wie gaat er straks mee om boodschappen te doen?"vraag je om de stilte te verbreken. "Aurélie en ik gaan niet meegaan, die koppijn is er nog steeds." "Dan ga ik wel mee" zegt Mason.
Reageer (2)
Zatlapptjee x)
1 decennium geledenA(baby)
verdaaaaaaahhhhrrrrrr
1 decennium geleden