In love with Mason Musso. -13
(:
Mason POV
Je keek recht in die mooie helderblauwe van haar. De vlinders in je buik weten van geen ophouden. Ze kijkt je nog steeds aan, met dezelfde blik als die van jou. Maar plots liep ze naar de keuken. Je achtervolgt haar weer. "Snurkkkk" hoorde je van boven. "Zijn dat Eva en Aurélie?" vroeg je. Ze knikt alleen maar. "Moet je iets hebben om te drinken?"vraagt ze aan mij. "Nee" zo kort mogelijk antwoord je. Het valt stil, je richt je ogen op de digitale klok in de keuken. Je leest 04.30u, best wel laat. "Ik ga terug slapen." zegt ze. "Euh, wacht, en waar moet ik slapen?" vraag je.
Hailey POV
Helemaal vergeten, Aurélie en Eva hebben al de logeerkamer. En waar moet Mason nu slapen? "Zal ik anders in de zetel slapen?" "Neeen, daar krijg je alleen maar een stijve rug van." "Bij Blake ga ik echt niet slapen, vergeet dat maar." zegt hij. "Dan is er nog maar één oplossing; Je moet bij mij slapen" "Als het moet, dan moet het hé" Je stapt naar de badkamer en kleed je om. Mason klopt op je deur, "Ben je bijna klaar?" vraagt hij. Je doet de deur open en als snel vertoont hij een glimlach. Je glimlacht terug. Hij wil langs je lopen, maar je houdt hem tegen."Okeeh, als je het zo wil spelen" hij frutselt met zijn wenkbrauwen. Hij doet zijn handen uit zijn zakken, en tilt je op. "Aargh, nee , zet me neer. Hij zet je neer in het bad. "En blijf daar zitten" zegt hij. "Waf,waf" lachte terug. Hij gaat voor de spiegel staan en trekt zijn t-shirt uit. Dat heerlijke lichaam. Nee nee, stop Hailey, niet kwijlen. Via de spiegel kijkt hij naar je. Alleen zie je het niet. Je blijft staren en staren en staren. hij lacht. Oops, hij heeft het dus gemerkt. Rode bliesjes krijg je op je wang. Verder heb je hemniet meer aangekeken. Hij is klaar met omkleden hij tilt je terug op en legt je op jou bed. Je bent moe, heel erg moe. Je dekt je onder de dekens naast Mason. Je draait je gezicht naar hem toe. Hij is nog wakker en jij bent nog wakker. Algauw val je in slaap.
Mason POV
Lichtjes gaan haar ogen dicht. Ze is zo lief als ze slaapt.
Reageer (1)
snel verder!!
x