In love with Mason Musso. -12
(:
Nog steeds Mason POV.
"Mitchel?" roep je. Geen reactie. "MITCHEL!!!!" roe je steeds luider en luider. "Ach komaan waarom doet niemand nou open.!" je zucht. Je krijgt plots een ideetje. Je zend gewoon een smsje naar Hailey. Hi, Hailey' Ik heb een probleempje.... Ik dacht dat Mitchel nog wakker was, blijkbaar niet en nu sta ik hier in de kou. Zou je me kunnen helpen. x typ je. Je drukt op verzenden en je bericht wordt verzonden.
Hailey POV
Zzzz. zzzz. zzzz. Je gsm loopt af. "Hmmmmm" Je wrijft in je ogen , neemt je gsm en je ziet een smsje van Mason. "Hi, Hailey' Ik heb een probleempje.... Ik dacht dat Mitchel nog wakker was, blijkbaar niet en nu sta ik hier in de kou. Zou je me kunnen helpen. x" Dat lees je. Snel spring je je bed uit en rent naar de badkamer. Eva en Aurélie slapen als een varken. Je hoort ze tot beneden. Snel zend je nog "Ik kom eraan." Je hebt nog geen rijbewijs, Vanaf je achtiende mag je maar testen doen. Dus neem je de fiets. De straat waar Mason woont ken je maar half. Dat adres heb je gestolen van Blake. Je komt aan in zijn straaat. "Hailey, je bent daar" hoor je iemand zeggen. Snel kijk je om , het is Mason. Je fietst snel op hem af. "Ik heb een idee, jij komt gewoon bij mij thuis slapen en dan kan je morgen terug naar huis." Je wijst naar de achterkant van de fiets. "En daar moet ik gaan opzitten, misschien?" zegt hij. "Heb je een beter idee dan?" "Misschien dat ik vanvoor ga zitten en jij vanachter." Je knikt maar. Mason stapt op de fiets en zit er op. Dan pas ga jij vanachter erop zitten. 3waar woon jij ook alweer?" vraagt hij. "Rechtdoor rijden , dan naar links en dan naar rechts, het laatste huis op de hoek.". Je houdt je stevig vast aan hem. Aangekomen bij jouw huis, zet je je fiets terug in de garage.Mason achtervolgt je waar je ook naartoe gaat. Eenmaal je stilstaat staat hij ook stil. Je draait je om en kijkt omhoog in zijn ogen.
Reageer (1)
Varken Aurélie
1 decennium geledenA