Deel 11

(:
Het slow-liedje loopt op zijn einde. Jammer vond je. Aurélie en Eva zie je in de verte aankomen. "Volgens mij zijn die echt zat" hoor je MAson zeggen. Jullie lopen naar ze toe. "Aurélie, heb jij wel een plaats hier om te slapen?" "Hé wat? Fuck, daar heb ik niet aan gedacht." en ze hikte. "Zou je dan niet beter bij Hailey blijven slapen?" vraagt Mason "Zal ik doen" was het antwoord. Je keek scheinheilig naar Mason "Bedankt hoor'" fluisterde je in zijn oor. " Hah, das graag gedaan." hij lachte. Met je armen gekruisd kijk je hem aan, hij begreep de boodschap en stopt algauw met lachen. Aurélie en Eva lopen weg. "How, how, waar dachten jullie twee naar ,toe te gaan ?" vraag je. "Terug feesten, mag daaaat?" zegt Eva. "Nhee. jullie twee zijn zatlap, zo gaan jullie niet feesten. Jullie zouden beter naar huis gaan." Even is het stil. "Oopsie, ik ben de sleutels van thuis vergeten." Eva keek geschrokken naar mij. Je rolde met je ogen, nu dat weer. "Wacht, we gaan nu allemaal naar huis, lekker gezellig gaan slapen." zei je wat te sarcastisch. "Okeeh dan ):" zuchtten ze. "Dan zullen we maar zeker gaan" zegt Mason. Te voet gaan jullie naar huis. Eva loopt scheef en Aurélie ook. Je loopt naast Mason, voorzichtjes neemt hij je hand vast. Je kijkt naar hem, hij glimlacht en jij glimlacht. Plotseling laat hij je hand los. "Ik moet die kant op." Je trekt een pruillipje. Hij komt een stapje dichterbij en geeft je een kusje op de wang, hij fluistert nog; ik vind je lief. "Ik ook" antwoorde je terug. Hij draait zich om en vertrekt. Nu ben je nog samen met Aurélie en Eva, de twee zatlappen. Heel de weg giechelden ze. Aangekomen thuis stop je de twee in de logeerkamer zodat ze kalm worden. Je trekt je pyjama aan en gaat slapen.
Mason POV
Je bent net in je straat gekomen en dan ben je eindelijk thuis. Je belt aan en verwacht dat Mitchel zou opendoen, maar niemand doet open. Je belt nog eens en en krijgt weer geen reactie. Je gaat via de tuin naar de achterdeur. het licht brand nog. Vreemd. Waarom deed niemand open?

Reageer (2)

  • GLOWSTICKS

    niiiiice!!
    snel verder!!!
    x

    1 decennium geleden
  • aurellyHERO

    Jaja x)
    Kben weer et zwarte schaap x) (dance)
    Kill Miley (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen