Deel 10

(:.
Mason POV
Met dat je nu alleen bent met Hailey kan je haar mobielnummer vragen. "Hailey?" riep een onbekend meisje. Wie zou dat zijn? "Aurélie, ben jij dat echt?" hoorde je Hailey zeggen. "Wat doe jij hier? Ik dacht dat ik je nooit meer ging zien." "Dat heb je verkeerd." "Hailey, wie is dat?" vroeg je verbaasd. "Dit is mijn één jaar oudere nicht. Ze heeft een tijdje in Portugal gewoont." "En Aurélie, dit is Mason, hij speelt gitaar en zingt in de groep Metro Station." "Komt me niet bekend voor" antwoordt ze. Ik zie Aurélie een raar gezicht trekken, waarvan je in de lach moest schieten.
Aurélie POV
Metro Station daar had je echt nog nooit iets van gehoord. Je ziet Mason in een lachbui schieten, nu kijk je hem nog raarder aan. "Sorry." zegt hij. Weetje, je vind hem best wel nog knap, maar hoe je kijkt naar Hailey is hij wel van haar en blijkbaar zie je dat het wederzijds is.
Hailey POV
Je ziet Aurélie aandachtig Mason bekijken. "Aurélie; Eva is hier ook, remember je haar nog?" "Haha, Eva ja, ik mis die goede oude tijden (;. Maar waar is ze hier ergens te vinden?" "Niet moeilijk, bel haar maar eens en je zult haar vinden." zeg je en je ziet Aurélie vertrekken. Eindelijk terug alleen met Mason. De DJ laat een slow- liedje afspelen. "Zullen we?" vraagt hij. Je knikt alleen maar. Hij neemt je bij de arm, al voor de tweede keer vandaag. Je legt je handen in zijn nek en hij legt zijn handen op je heupen. Hij doet zijn mond bij je oor en fluisterd in je oor: "Dit had ik al een paar dagen eerder moeten vragen, maar zou ik je gsm-nummer mogen ?"vraagt hij. Je giechelt en je geeft je mobielnummer. Je ziet zijn ogen stralen van geluk. "Ben je nu gelukkiger?" vraag je. Je ziet hem met een glimlach knikken. Terug gaan jullie slowen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen