In love with Mason Musso. -9
(:
Sexy foto eh' (:
Je broodje met hesp is op. Je neemt je gsm en kijkt hoe laat het is , het is kwart voor zeven. Eva geeft je een duw in je zij. "Wat is er ?" "Kijk daar!, Daar staat Mason, Mason Musso van Metro Station"zegt ze heel erg opgewonden. "Haha, Mason ja, dat is een hottie." "Ken je hem dan misschien?" "Ja ik ken hem al vijf dagen." "Vijf dagen?" "Ja, toen had ik hem ontmoet" " Ik wou dat ik hem ook kon ontmoeten." " Daar kan ik voor zorgen." "Echt wil je da doen?" "Waarom zou ik dat niet willen doen" "Hailey, je bent een schat."Die kwartier is wel heel snel voorbijgegaan. Jullie gaan samen naar binnen. Je bestelt een cocktailtje. Eva bestelt er ook één. Algauw is je cocktail op. Je sleurt Eva mee op de dansvloer waar Mason ook staat, alleen weet je niet waar hij staat. Eva heeft hem wel gezien. "Daar staat Mason" zei ze. Je stapt op hem af en tikt op zijn schouder. Hij draait zich om en geeft je een kus op de wang, wat je helemaal niet erg vind. Toen hij die kus gaf zag je een flits. Alleen weet je niet van wat die flits was. "Mason, dit is mijn beste vriendin Eva." "Hi, Mason" zei Eva zenuwachtig. Je danst wat met Mason en Eva is zelf een prooi aan het zoeken. Je ziet bijna alle meiden jaloers kijken.
Reacties x
Reageer (2)
pappi
1 decennium geledenik vind ze super
1 decennium geleden