Deel 8

(;
Je wilt rechtstaan om te vertrekken, maar Blake houdt je tegen. " En waar ben jij van plan naar toe te gaan?""Naar huis. Ik moet nog iets doen"Blake gaat terug op zijn plaats zitten. Je neemt van iedereen afscheid. Je gaat naar de voordeur en Mason loopt met je mee. Je ziet hem nogal zenuwachtig kijken. "Is er iets?""Eumhh, neen (:, Of ja toch, heb je vanavond iets te doen? ""Ik ga al met mijn vriendin Eva naar een fuif, sorry, misschien andere keer? ""oké, is goed"Nu zag je hem wel heel sip kijken. Als troost geef je hem een kusje op zijn wang, dat sip mondje verandert nu naar een glimlach. Je moet er nu werkelijk vandoor. Als je thuis bent aangekomen trek je snel andere kleren aan. Dan ga je tevoet naar Eva's huis. Je sleurt haar uit d'r badkamer, ze ziet er al goed genoeg uit. Eva woont net in het begin van het centrum van de stad, dus goed genoeg om te voet naar het feestje te gaan.

Mason POV.

Dus er is een feestje vanavond in de stad. je neemt je laptop en kijk waar en om hoelaat het begint. Je ziet in de sporthal en om 19.00 dat het begint. Perfect, het is nu 18.00u. Nog tijd genoeg. Je besluit maar om ook te gaan.

Hailey POV.

Jullie vertrekken al. Maar wat je niet weet is dat Mason ook gaat. Je gaat nog naar de brooderie om een broodje met hesp te gaan halen anders heb je nog niets gegeten deze avond.

Reactiees?

Reageer (2)

  • GLOWSTICKS

    niiiice!!
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • BiebStyless

    oehh snell verderr and I Love Mason

    xx Chloe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen