In love with Mason Musso -6
(:
De volgende ochtend sta je op in de middag. "Gaaap" Je draait je om en kijkt naar je wekker. Die wijst aan dat het nu 11.50u is. "Wat, heb ik zo lang geslapen."Je stapt uit bed en loopt naar de badkamer, je frist je even snel op. Je ging naar de kamer van Blake. je klopt en krijgt geen reactiee. Voorzichtjes doe je open. Niemand is in de kamer. Vreemd , vandaag ging hij toch thuisblijven? Al zuchtend ga je naar beneden. Je scheurt het briefje van de scheurkalender. Toen je het ging wegsmijten keek je naar de tafel waar een ander briefje ligt. Je leest het; Lieve Hailey, vandaag ben ik toch gaan repeteren. Maar als je wil mag je gerust eens langskomen. Toen je het las kreeg je een glimlach op je gezicht. Wat kan je broer nu eenmaal eens lief doen. Snel eet je een boterham. Daarna vertrek je naar waar ze aan het repeteren zijn. Aangekomen zijn ze nog aan het repeteren. Achter de schermen ben je niet de enige die daar zit. Een jongen en een meisje. Dat meisje herken je; Het is Miley Cyrus. Je houdt van haar liedje See you Again. Maar die jongen, die ken je niet. Miley Cyrus heeft dus een vriendje (;. Je bestudeerd de 2 heel goed. Dan draai je je hoofd naar Mason, Hij is lekker heet in zijn rode skinny broek. En je bent dol op zijn rode gitaar. Het liedje Tell me what to do is net afgelopen. Nu komt het liedje Seventeen Forever. Een pracht van een lied vind je. Na dat liedje nemen ze een kleine pauze.
Reageer (3)
niiice^^
1 decennium geledensnel verder!!
snel verder
1 decennium geledenxx
yis koewl x)
1 decennium geledeni Kill Miley