Deel 5

(:
Je wou dat je Mason's mobielnummer had, zo kon je hem altijd bereiken. Of om eens af te spreken. Iedere keer toen je dacht aan hem hem kreeg je een smile op je gezicht. Je krijgt kreibels in je buik. Geen seconde kon hij uit je gedachten. Een gsm rinkelt, het is niet de jouwe, het is die van Blake. Mason belt lees je op het scherm. Je neemt op. "Hallo, met Hailey."[/blue]"Hi Hailey, is Blake er?""Neej, hij is naar de winkel""Okeh, ik bel later wel terug." en hij haakt neer. Je was net te laat om zijn mobielnummer te vragen. Neen, het is nog niet te laat. Je kijkt op de gsm van Blake, bij zijn contacten. Mason zie je staan. Je klikt op nummer bekijken en je slaat hem snel op in je gsm. Blake komt thuis. Snel leg je zijn gsm terug op zijn plaats. Je verveelt je , je kijkt op de digitale klok. 18.00u duidt hij aan. Was je domme kutpc al maar gerepareerd. Zo kon je terug op msn. Weer gaat de gsm van Blake, waarschijnelijk Mason. ' Met Blake." " Hahah,; vraag het haar zelf' " Blake legt neer. " En waarover ging dat?" "Het was Mason, hij stelt altijd veel vragen."

Reageer (1)

  • aurellyHERO

    Veder!

    Kheb jeuh Graag x)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen