Deel 4

Ik wil reacties. Vinden jullie deze serie goed of slecht? Moet ik ermee doorgaan of niet?


(:
Mason POV

Jammer dat Hailey er nu vandoor is. Je wou dat ze langer bleef om van haar schoonheid te genieten. Ze is zeventien en voor jou is het de ware liefde. Het zal niet makkelijk om aan haar te geraken. Mitchel was ook weer weg naar Miley. Hij is er op verliefd. Aan de ene kant ben je ook wel blij voor hem. Hannah Montana heft namelijk een froot succes, je wou dat je ook een televisie serie had, zo kon je zeggen hoeveel je van Hailey hield. Je mist haar nu al. En ze was er nog maar net. Nujaa; je hoopt har snel terug te zien. Maar waarom vertelde Blake nooit dat hij een zus had. Schaamde hij zich voor haar. Of was hij bang dat wij hem zouden uitlachen; je weet het allemaal niet. Die vragen maken nu niet meer veel uit. Je kent Hailey nu en daar ben je blij om. Mitchel kwam thuis na een vermoeiende acteerdag. jij zat in de zetel te dagdromen. "Ben je een beetje verliefd?" vroeg Mitchel. "Hé , wat? Hoe weet jij dat nu?" je keek raar naar je kleine broer. " Phah; ik ken je nu al lang genoeg om te weten wanneer je verliefd bent." lachtte hij. "Ja ik ben verliefd, was het dat dat je moest weten?"die woorden vlogen uit je mond. " Neen, ik heb nog één vraag, wie is de gelukkige?"grijnsde Mitchel. " Je weet wel, dat meisje die in ons repetitiekot heeft binnengeweest, wél, ik ben verliefd op haar." en je wordt rood. " Je moet er voor gaan" zei je broer. "bedankt" en je knikte. Mitchel gaat naar zijn kamer. Van die film ben je best wel moe geworden. En je gaat ook slapen.

Reageer (1)

  • Fassy

    trace draagt een wijven muts op die foto

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen