Deel 3

Ik wil reactiesjaa x


(:
Jouw POV

Blake komt thuis van zijn repetitie. "Wie is die zanger met zijn gitaar?" vroeg je aan Blake. "Trace Of Mason." kon hij alleen mar uitbrengen. " Ik bedoelde die met zijn rode broek."je keek hem vragend aan. "Owjhaa; dat was Mason."knikte hij. "Nu ik er toch al ben geweest, mag ik er nog meer komen? Het ziet er daar leuk uit (:" vroeg je. "Ach Hailey; je doet maar wat je wilt."en hij trok zijn schouders op. "Yes" dacht je in jezelf. De avond is gevallen en je gaat slapen. De volgende ochtend maakt Blake je wakker. Jullie ouders zijn namelijk op skivakantie. "Is het goed als ik je vandaag voorstel aan de jongens?" vroeg hij."Lijkt me prima" zeg je uit volle blijdschap. Je stapt uit je bed en gaat naar de badkamer. Je kleed je om en stapt de douche in. Blake zet ondertussen de tafel en eet. Na driekwartier kom jij uit de badkamer, je bent helemaal klaar om mee te gaan. Je zet je aan tafel ne eet een klein beetje . Je wilt niet al te dik overkomen. Nadat je hebt gegeten vetrekken jullie naar Mason's huis waar iedereen er zal zijn. Blake belt aan. Anthony doet open " Hi, Blake & Hailey." zei hij. "Hi" zeiden jullie terug. Jullie volgen Anthony tot naar de woonkamer. Daar gaan jullie in de zetel zitten. Mason komt vanuit de keuken. Als hij jou ziet dan verschijnt er een glimlach op z'n gezicht. Toen hij ook in de zetel ging zitten begon Blake. "Jongens, dit is dus mijn zus, Hailey." "Hailey, dit is Mason, Anthony en Trace." "Hoi" kon je alleen maar uitbrengen. "En wat gaan we doen?" vroeg Anthony. "Filmpje bekijken?" stelde je voor. "Is er hier iemand bang voor een horror?" lachtte Trace. Iedereeen knikte van neen. "Goed, dan haal ik wel een film." zei Mason. En hij gaat naar boven. Hij komt af met de film: Phantom of the Opera. "Wordt het deze?" vroeg hij. Iedereen knikte. Hij haalde de dvd uit het hoesje en stak hem in de speler. De film begon. Eigenlijk vind je hem best niet zo erg. Maar op het einde kwam hij enger. "Aaahhhh" schreeuwde je. Iedereen lachtte met je. De film was gedaan; jammer vond je. Je had liever nog langer gebleven bij Mason, dt vond je werkelijk een hottie. Maarja, jullie moesten er vandoor.

Reageer (3)

  • MCRart

    nicenicenice(L)

    1 decennium geleden
  • Fassy

    oke eigenlijk is die film niet zo eng

    1 decennium geleden
  • Deatheyes

    HOOOOOOOOOOOOOOOOT

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen