In love with Mason Musso -2
Reactietjees ?
(:
Zodra je thuisbent; ga je televisie kijken. Je zapt en je zapt tot je op tmf komt. Op tmf is het nu de dag top vijf. Na de rookie of the day, besluit je om iets te eten, een belegd broodje die je nog over had van gisteren. Met dat belegde broodje ga je terug in de zetel zitten; het is nog steeds reclame. "Kutreclame" mompelde je. "Welkom terug bij de dag top vijf, waar we nu de top DRIE gaan zeggen."horde je de Vj zeggen. "En de nummer drie van vandaag is Metro Station, hier zijn ze met Shake It." Vol verbazing trek je je gezicht open. "Maar dat is die hottie die ik zei ö ""Dies echt zo heet eh, zo jammer dat ik nooit mocht gaan toen ze repeteerden." slijmde je. Heel het liedje lan sta je mee te zingen; het is de tweede keer dat je het hoort en je kan het al vanbuiten.
Blake POV
Het is nu ondertussen al 14.00u gepasseerd; tijd om te stoppen met repetern, genoeg gerepeteerd voor vandaag. "Zeg Blake, hoe oud is je zusje?"hoor je Mason zeggen. "Ze is zeventien, waarom moet je dat weten? "vroeg je. "Gewoonja" antwoorde hij terug. Met zen vieren gaan jullie naar de relaxroom. Na een beetje bijpraten, gaan jullie allemaal naar huis.
Mason POV
Dat meisje Hailey die vanmorgen binnenviel zit steeds in je gedachten. je krijgt haar er maar niet uit. Mitchel die net thuiskwam van Hannah Montana plofte zich neer in de sofa. "Waar zit jij toch met je gedachten , Mason?" Mitchel keek raar. "Der is vanmorgen een meisje van zeventien onze studio ingeweest" zei je. "En was ze knap?" vroeg Mitchel al lachend. "Best wel, maar het is de zus van Blake."zuchtte je. "Had Blake dan een zus?"vroeg Mitchel raar. "Blijbaar wél" zei je terug.
Er zijn nog geen reacties.