In love with Mason Musso -1
Klik op verzenden.
(:
Jouw naam is; Hailey. Je bent de zus van Blake, 17 jaartjes oud. De band van je broer heb je nog nooit gezien, dat komt omdat je nooit meemocht naar een repetitie van je broer. Dat vond je jammer. Je zou ze graag eens willen ontmoeten. Maar vandaag is er ook weer repetitie, ze hebben volgende week wéér concert. Wat een druk leven voor een ster. Aangezien het repetitiekot niet ver van je huis is kan je een keer meesluipen. Blake vertrek smorgens om 10.00u. Jij sluipt met je fiets zachtjes mee. Je wilt niet dat hij je herkent. De muziek van Metro Station heb je al eens gehoord, maar je kent ze gewoonweg niet. Foto's van hun heb je ook nog nooit gezien. Omdat de pc stuk is -_-'. Blake komt aan bij het repetitiekot. Het is best wel nog groot. Je blijft nog even achter , je ziet dat Blake naar binnen gaat. Voorzichtig ga je vooruit en parkeert je fiets tegen de muur. Je gaat via de achterkant van het gebouw naar binnen. Je bent beland in de relax-ruimte. Gelukkig zijn ze hier niet. De muziek begint, dus ze zijn nu aan het repeteren. Telkens als je vooruit gaat wordt de muziek sterker, zo liep je dichter naar waar ze aan het repeteren zijn. Iedere keer hoor je; Shake shake, shake shake; shake it. Dat word gezongen door een mooie stem. Je komt aan bij de deur van het repetitiekot. De deur stond op een kiertje, je kijkt door het kleine gleufje en je ziet ze alle vier staan. Je kijkt naar iemand die staat te zingen en terwijl ook gitaar staat te spelen. "Wauw, wat een hottie" zei je net iets te luid. Want de muziek was gestopt. Blake gaat naar de deur waar jij nu staat te kijken, "Ohnee eh" denk je. Blake doet de deur helemaal open, Mason kijkt voorzichtig ook mee naar wie er staat. "Kijk nou, wat doet een fan nu hier.?"lachtte Mason. "Dat is geen fan, dat is mijn zus" zei Blake geschrokken. "Hailey, wat doe jij nu hier, ik had je toch gezegd dat je nooit mee mocht komen?" Zei Blake verbaasd. "Ik was gewoon nieuwsgierig, omdat je altijd zei dat ik niet meemocht"zei je met een klein stemmetje terug. "Blake, waarom had jij nooit gezegd dat je een zus had ? "Vroeg Trace. "Ja eumh nou...."meer kwam er niet uit zijn mond. "Laat ook maar" rolde Anthony met zijn ogen. "En Hailey, als ik jou was zou ik nu weggaan,; zodat we weer rustig kunnen verder repeteren"wijde Blake met zijn vinger naat jou. Je knikte alleen maar. Snel nam je je fiets terug en fietstte zo snel mogelijk naar huis.
Reageer (3)
mason is gwn te heet
1 decennium geledenHipheid
1 decennium geledenVerder dusz
Verder.
1 decennium geleden