Foto bij [1.1] The Beginning

Kiara

Ik lok de vrouw mee naar de badkamer. “Meisje, waar ben je? Ik doe niets hoor.” Ze heeft geen idee wat haar te wachten staat. Het bad is ondertussen volgelopen met water. Ik stop de kraan en naast de deur staan. De klink zakt traag naar beneden, alsof de vrouw bang is. De deur gaat rustig open en ik vertop me er achter. De vrouw klikt het licht aan en ziet het volgelopen bad. Ze loopt er heen en voelt aan het water. In een enkele seconde snel ik naar de vrouw heen en duw haar in het bad. Vol schrik spettert ze heen en weer alsof het bad eindeloos diep is. Ik neem snel de haardroger en gooi het bij haar in bad. De vrouw begint te schokken en blijft maar schokken. Het stopcontact van de haardroger begint zwart te blakeren. Stilaan begint de vrouw minder hevig te schokken. Haar ogen staan wagenwijd open. Mijn werk is gedaan. Ik sluit haar ogen en draai me om. In de deurpost staat haar dochtertje. Ze heeft me alles zien doen maar weet zichzelf geen houding te geven. De tranen staan in haar ogen terwijl ze afwisselend van mij naar haar moeder kijkt. Ze is amper 7 jaar, maar weet de betekenis van de dood. Ik hoor een lichte knal achter me, het stopcontact. Waarna al het licht in huis het begeeft, de zekeringen zijn gesprongen. Ik maak me zo snel mogelijk uit de voeten en ren het huis uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen