*09
“Red jij je verder alleen?” vroeg Sasja bezorgd. Ik knikte en bleef naar de grond staren. “Chris! Kijk eens naar me” zei Sasja. Ik keek op en Sasja keen me geschrokken aan. “Ze hebben je gekwetst, is het niet?” vroeg ze. Weer knikte ik. “Arm kind” zei Sasja en ze ging voor me zitten. “Kan ik echt gaan, ik wil ook wel blijven hoor” zei Sasja. Ik deed mijn hoofd in de richting van de deur, als teken dat ze echt kon gaan. Sasja begon te lachen. “Nou ik zie je morgen, en als er wat is sms me maar!” zei ze en ze liep de deur uit. Wat zou ik toch zonder haar moeten! Echt ze is zo lief, zo’n vriendin heb ik nog nooit gehad. Ja ik had Mara wel, maar toch,daar had ik nou niet echt veel aan. Ze was mijn beste vriendin, maar meer ook niet. Sasja heeft Quil geslagen! Alleen omdat hij een opmerking maakte over Tokio Hotel. Quil moet maar eens leren om zijn mond niet altijd open te trekken. Hopelijk heeft hij hier wat van geleerd… Ik hoorde de voordeur open gaan, waarschijnlijk is dat papa. Ik stond op en liep naar de keuken. Papa kwam ook net de keuken in lopen. Ik gaf hem een knuffel en wees naar boven. “Ga je nu al slapen?” vroeg papa verbaasd. Ik knikte en gaf hem een kus op zijn wang. Ik liep naar boven en ging eerst snel tandenpoetsen. Daarna dook ik snel mijn bed in en ging aan dingen denken van vroeger. Dat waren nog eens tijden. Toen kon ik gewoon over straat lopen, zonder dat ik van straat afgeplukt werd, en in een kast gedropt werd door mijn beste vrienden. Langzaam aan viel ik in slaap..
Ik lag met mijn hoofd op mijn armen in de klas. “Snij jij jezelf ofzo?” vroeg Edward bezorgd. Ik keek Edward verbaasd aan. “Je polsen” zei Edward daarna toen ik geen antwoord gaf. Ik keek naar mijn polsen en zag daar sneeën zitten van het touw van Embry,Jake en Quil. Terwijl ik over gister aan het nadenken was keek Edward me geschrokken aan. Ik pakte mijn schrift erbij en begon te schrijven. Wat is er? . “Wat is er gister gebeurd” vroeg Edward met een boze ondertoon. Ik haalde mijn schouders op en keek weg. “Kijk me aan” zei Edward. Ik keek Edward aan en wenste dat hij mijn gedachten niet kon lezen. Edward zijn ogen werden groot en ik kreeg een grijns op mijn gezicht. Ik krijg wat altijd ik wil…
Toen de bel ging liep ik snel het lokaal uit en vloog de meisjes wc’s in. Hier kon Edward me tenminste niet volgen. “Zo wat is er gister gebeurd?” hoorde ik achter me. Ik draaide me om en daar stond Edward in de deuropening. Ik keek Edward boos aan en gooide de deur voor zijn neus dicht. Oke het is erg wat er gister is gebeurd, maar Edward hoeft dat niet te weten. De deur vloog weer open en Alice stormde op me af. “Christine!” riep ze blij en ze sloeg haar armen om mij heen. Fijn, die is vast door Edward gestuurd. De laatste keer dat ik haar sprak was ze nogal boos op me. Alice liet me los en keek me aan. Daarna keek ze naar mijn polsen. “What the hell is er gebeurt met jou polsen?” riep ze geschrokken. Ik keek achter haar en zag Edward staan. Ik keek boos naar Alice en wou de wc’s uitlopen. Alice hield me tegen. Wat is er gebeurd vroeg ik!” zei Alice boos. Ze trok aan mijn arm zodat ik dichter bij haar stond. Oke serieus! Wat een stelletje bemoeials. Stomme mensen zijn het ook! “Alice laat haar gaan!” riep Rosalie terwijl ze de deur open knalde. Rosalie pakte Alice haar arm en trok eraan zodat Alice mij los liet. “Ga maar!” zei Rosalie terwijl ze richting de deur knikte. Ik keek haar dankbaar aan en ging de wc’s uit. Daar stond Edward nog steeds, maar hij deed niks aangezien Sasja tegen hem stond te schreeuwen. Sasja zag dat ik eraan kwam en liep snel naar me toe. “Kom” zei ze en ze trok me mee de school uit. We renden naar haar auto toen en reden snel weg. “Wij gaan vandaag een dagje spijbelen” zei Sasja grijnzend. Ik keek lachend terug. Dit bevalt me wel!
Reageer (5)
Embry moet toch wel effe liever worden voor zijn meisje hoor
1 decennium geledenzo zou ik hem ook niet moeten hoor:D:D
snel meer
Verder
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenidd stelletje bemoeials!
Stelletje bemoeails van een Cullens, Thnq Rose, voor save lotus
1 decennium geledenK ben wel lief
Snel weer verder
Wat een stelletje bemoeials
1 decennium geledenidd vind ik ook
pak ze (
Super zielig voor dr kies je voor hem doet ie dit wat een eikel