Date 3
3 december 2009
Het is 6 uur wanneer ik weer wakker wordt,, ik droom de hele nacht al vreemd. Waar zou hij bang voor zijn?? Zo schrikwekkend ben ik tog niet. Ik ben er wel al achter dat het niet zo'n stoere jongen is als dat ie lijkt,, niet dat het mij wat uit maakt. Ik vindt het eigenlijk wel lieff. Waarschijnlijk sms ik je nu wakker,, maar het blijft maar in me hoofd spoken. Wat wil je me vragen. Verzend sms naar Robert. Ik hoop dat ik me nu wat beter voel.
Een kwartier later trilt mijn mobiel,, maar het blijft niet bij 1x zoals gewoonlijk bij een smsje. Dan besef ik me dat ik waarschijnlijk gebelt wordt,, en ik ben nog net op tijd met opnemen.
“Met Nikki” “Hey”klinkt het slaperig aan de andere kant. Omdat ik me schaam dat ik hem nu wakker heb gemaakt durf ik niks meer te zeggen,, en dus zeggen we de eerste 2 minuten niets anders. “Ben je nog wakker” vraagt de slaperige stem. “Zoiets” Ik heb spijt van het smsje,, want nu is hij wakker. Maar ook weer niet,, want nu weet ik hoe lieff zijn stem klinkt als ie net wakker is. “Sorry dat ik je heb wakker gemaakt” begin ik als de stilte weer dreigt te vallen. “Geeft niet,, ik was een beetje vaag bezig. Ik snap het wel” En ik hoor een diepe zucht. “Zullen we dit gesprek dan maar vanmiddag verder hebben” Het zal vast niets ernstigs zijn. “Is goed,, tot straks lieverd” En hij hangt op. Ik ben opeens klaar wakker. Hij noemde me egt lieverd.
Ik ben tog nog weer in slaap gevallen want ik wordt opeens wakker. Ik kijk op de klok en zie dat het nog maar 11 uur is. Tog besluit ik naar beneden te gaan,, aangezien ik hier ook niet egt vrolijker wordt. Wanneer ik de woonkamer binnen loop,, bots ik tegen iemand op. “Sorry Lalita” Gelukkig is de schoonmaakster er weer,, het begon hier al op een oorlogsveld te lijken.
Ik plof neer op de bank en zet de tv aan,, waar ik na 5 minuten weer half in slaap val. “Lalita,, zou je me om uiterlijk half 1 wakker kunnen maken” mompel ik nog net,, het maakt vast geen goede indruk als je nog ligt te slapen wanneer je een date hebt.
“Kiki,, vertrouw me nou maar” We liggen ergens in het donker,, maar ik herken zijn stem. Ik voel kleine kusjes in me nek en dan op me kaak,, en dat hij me dan pas egt zoent. Langzaam gaan zijn handen langs mijn lichaam en maken mijn broek los. Dominique,, wakker worden,, het is half 1 Voorzichtig open ik me ogen,, en zie dat ik nog steeds op de bank lig.
“Gaat alles goed??” Ik knik en ik ga opzitten. Wat een vreemde/leuke droom,, waarom zei Robert dat ik hem moest vertrouwen,, dat doe ik tog al. Ik besluit er verder niet over na te denken en me klaar te gaan maken,, want ik zal er wel verrot uit zien.
Zodra de warme stralen van de douche me raken ontspan ik een beetje,, tot ik me herriner dat Robert me eindelijk gaat vertellen wat hij wou vragen. Hoop ik. “Het is vast niet ernstigs” zeg ik om mezelf op te beuren,, maar egt helpen doet het niet.
Om half 2 sta ik weer beneden,, “Lalita,, jij sluit ook wel weer af he,, ik ga zo weg” Ze bekijkt me van top tot teen glimlacht even en knikt dan dat ze het wel doet. Zij gaat verder met haar bezigheden en ik kijk nog ff tv. Een halfuur later staat Robert opeens in me huiskamer. “Ja,, de deur werd al open gedaan,, voor ik kon aanbellen”
Hij geeft me een gele roos. “Ik wou eens testen of een andere kleur roos aan jouwn schoonheid kan tippen. Maar zoals ik al dacht,, deze komt ook niet in de buurt” Ik loop naar de keuken en pak nog een lange,, dunne vaas en doe de roos erin. Deze zet ik naast de andere vaas,, en draai me om naar Robert. “Zullen we gaan??” vraag ik. Hij neemt mijn hand,, en zo lopen we naar buiten. We stappen weer in zijn auto en rijden naar de indoor-midgetgolfbaanding.
Het liefst zou ik eerst in de auto blijven zitten,, om met hem te praten,, maar hij heeft het blijkbaar anders gepland [En wat de jongen wilt,, krijgt hij] want hij haalt onze spullen op en loopt me voor naar de eerste baan. Wanneer we daar staan,, kijk ik Robert nog eens aan,, “Ik ben hier egt heel slecht in hoor” Tog gaat hij staan,, “Kom maar” En hij gebaard dat ik voor hem moet komen staan. Dan pakt hij mijn handen en samen houden we de club stevig vast. “spreid je benen een beetje” Ik haal 1 wenkbrauw op,, wat hij natuurlijk niet ziet,, “Nou meestal doe ik dat soort dingen pas na de 4de date,, maar omdat jij het bent” En ik ga goed staan,, terwijl ik Robert een beetje ongemakelijk voel lachen. Hij begint zachtjes heen en weer te slaan,, “Snap je een beetje wat de bedoeling is” Ik knik en hij stapt achter me weg.
Natuurlijk sla ik de hele tijd of te hard,, te zacht of scheef,, zodat ik het balletje er nooit in krijg. Na 4 banen komt Robert niet meer bij van het lachen,, en dat vind ik er weer grappig uit zien,, dus kom ik ook niet meer bij. “Ik ga dit boycotten” zeg ik nep-chagi. “Ik vind je er juist zo lieff uit zien zo” proest hij uit. “Je moet eens weten wat ik leuk vindt” mompel ik.
Wanneer we naar de volgende baan lopen,, lopen we langs een bankje waar Robert me opeens op zijn schoot trekt. “Oke,, onderbreek me alsjeblieft niet zolang ik hier de moed nog voor heb” Ik knik alleen maar. Hij gaat verder,, “Ik vindt je heel leuk,, en gezellig met je en ben blij dat je vaker met me uit wilt. En misschien is dit nog wel een beetje vroeg maar” Verder komt hij niet,, want ik druk mijn lippen op de zijne.
Toevallig openen we allebei tegelijk onze mond en raken onze tongen verstrengelt in een passionele zoen. Het voelt alsof we op een wolk zitten,, die ons telkens een stukje dichter bij de hemel brengt. Tot hij zijn lippen van de mijne haalt,, en ik weer terug naar de aarde val. Eigenlijk zou ik willen gillen,, maar ik wil niet dat hij me voor gek verklaart. En hij kijkt me aan met een onbekende blik op zijn gezicht. “Wow” is het enige wat hij uiteindelijk zegt.
Daar zitten we dan,, na onze eerste zoen,, lekker knus op een bankje bij de midgetgolf baan. Andere mensen verklaren ons vast voor gek. “Wou je het spel nog afmaken,, of wou je nog wat gaan drinken” “Ik stem voor dat laatste” zeg ik met 1 wenkbrauw opgetrokken,, dat had ie niet hoeven vragen. Hij lacht,, “Goh wat een verrassing” “Als jij nog verder wilt,, moet je het zeggen. Je bent grappig wanneer je niet meer bijkomt van het lachen” “Nee dank je,, Ik wil me niet letterlijk doodlachen” We staan op en lopen hand in hand terug naar het loket.
“Leuk gehad” vraagt het meisje dat er werkt veel te arrogant. “Ja behoorlijk,, dank je” En Robert drukt een kus op mijn mond,, om haar iets te bewijzen geloof ik. Niet dat ik er problemen mee heb,, na de eerste zoen is het minder ongemakkelijk om het over bepaalde dingen te hebben. Nu ik er zo over denk heeft Robert nog helemaal niet verteld wat hij wou vragen. Het heeft vast iets met die zoen te maken,, anders was hij er wel weer over begonnen.
We rijden naar hetzelfde cafeetje als de afgelopen 2 dagen. “Straks wordt dit nog ons dagelijkse uitje” grap ik. “Vindt ik niet erg,, betekend namelijk dat ik je elke dag zie” Lacht hij. We lopen naar binnen,, naar “ons” tafeltje. Meteen worden er 2 glazen cola gebracht. Ik kijk van het glas naar Robert,, en tegelijk schieten we in de lach.
“Heb je zin om morgen met me uit eten te gaan??” “Ja hoor,, lijkt me gezellig” Een nieuwe dag,, een nieuwe date. We drinken onze cola's op en lopen naar mijn huis. Het koude winter weer staat eraan te komen,, dat merk je gewoon. Robert slaat zijn arm om mijn middel,, voor de warmte en voor dat fijne gevoel van samen zijn.
Nu verbaasd het me niet meer hoe snel we bij mijn huis belanden. Deze weg loop ik nu voor de 3de keer op een rij met dezelfde jongen. En elke keer voel ik meer weer anders. Raar dat 1 jongen zoveel dingen met je kan doen.
“Zal ik je morgen rond 6 uur ophalen” “Is goed” We staan weer op mijn veranda. Hij slaat zijn andere arm om me heen en trekt me dichter naar zich toe. “Tot morgen” En voor de laatste keer vandaag drukt hij zijn lippen op de mijne. Maar het maakt niet uit,, dat het de laatste keer is. Want nu,, op dit moment,, is hij heel even helemaal van mij.
Reageer (10)
Ohw,
1 decennium geledenhow sweet!
CUTILLO CUTILLO CUTILLO ATTAAAAAACK!
Love it!
Snle verder.
Ookal heb ik een late reactie,
beter dan niets.
<3xo.
oeh!!
1 decennium geledenverder!!verder!!verder!!verder!!
X
Verder.xxx
1 decennium geledenoeoeoeoeoe!!!
1 decennium geledenDa is gewoon te gek
Ik wil ook zo'n dates met Robert ÖÖ
Snel snel verder!
xXx
verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~ verder:9~
1 decennium geledenga snel verder hij is suepr :D
xxxSamantha