-vanuit Emilia's kant-
Onni kwam de klas binnen. Het is z'n eerste schooldag in Kotka (plaatsje in Finland). 'Onni Pilipakkaan?' vraagt mnr. Kuhmen. Ik zag dat Onni knikte naar Kuhmen en ergens ging zitten. Hij voelt zich echt niet op zijn gemak zo te zien. 'Wat vind jij van Onni, Peppi O:? vraag ik aan mijn beste vriendin. 'Hij is best knap hoor.. en trouwens Emilia, waar is Matias?' ja nu ze ht vroeg.. 'Geen idee, ik hoorde hem ook niet een van zn blöde liedjes zingen vanochtend dusja' Ik draaide me om en zag dat Onni naar me keek. Hij zit precies schuin achter me. 'Moikka! Ik ben Emilia, en jij?' fluisterde ik naar Onni. Stiekem wist ik wel wat zn naam was heur. 'Ik ben Onni.' fluisterde hij terug. Gelukkig lijkt mnr. Kuhmen nooit op zn klas te letten. En daar kwam Matias binnen.. 'Hé Kuhmen! sorry dat ik wat later ben, ik moest nog nodig poepen enzo..' Hij moest hard lachen. Echt wat voor Matias.

-peppi's kant-
''Ga zitten, Matias'' zucht Kuhmen. ''Ik wil nog fins geven''. ''Maar ik kan al fins'' zegt Matias ''Haistta vittu''. Kuhmen kijkt boos en Matias gaat toch ma zitten. ''Hee emo, waar ben je?'' Vraagt de Pestkop Aapo. Hij doet met gel Onni's haar na achter zodat hij zijn gezicht kan zien. Hij ziet dat Onni oogpotlood op heeft en begint te lachen. Hij heeft ook een sterretje bij zn oog getekend. ''Okee, dat is echt gay'' zegt Peppi. Meneer Kuhmen staat dingen uit te leggen maar niemand luisterd. Aan een kan zitten ze te moshen, sommige zijn pizza aan het eten en anderen praten gewoon. ''Zullen we ff na buiten ofzo ?'' Vraagt Peppi aan Emelia. ''KOM MEE MATIAS'' roept Peppi. Terwijl ze gaan gaat Emelia nog even naar Onni. ''Hee Onni, kom je met ons mee?'' Vraagt ze. ''Okei'' zegt Onni en hij gaat met ze mee. Aapo ziet dat en begint hun te achtervolgen. Matias is weer aan het zingen, Peppi en Emelia beginnen *** te dansen. ''Doe mee Onni!'' zegt Emelia. Onni gaat depressief mee dansen. Achter een boom zit Aapo, hij filmt hun en wilt het op youtube doen. ''DIE *** STAAT ONS TE FILMEN!!'' roept Matias. Iedereen draait zich om. Aapo rent weg en de groep rent achter hem aan. Matias zingt een achtervolgings liedje. Als ze Aapo in een hoekje hebben gedreven, valt hij matias aan. Opeens plast hij op Matias. ''Onni, heb je een mes?!'' vraagt Matias. Onni geeft hem een mes en snijdt zijn wielie eraf. Aapo begint te huilen. Matias rent blij met zn mes rond, maar heeft niet in de gaten dat Kuhmen voor hem staat en snijdt perongeluk zn hoofd eraf.

Reageer (1)

  • xUnforgivenx

    B:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOED :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen