Pein tilt me op, draagt me naar het bed toe en ik voel hem dan boven me.Ik adem diep uit door mijn neus en druk mijn lippen tegen zijn nek aan.Mijn jurkje gaat uit, zijn slaapbroek gaat mee en ik weet hem onder me te krijgen.Hij gaf niet gemakkelijk toe, waarschijnlijk wilde hij overal controle over hebben.Maar deze keer niet.Ik trek mijn BH uit en leun naar voren toe en voel hoe zijn penis stijver wordt.'My time'. Fluister ik in zijn oor en voel zijn armen stevig om mijn middel en zijn ogen schieten open.'Dacht het niet'. Grijnst Pein en draait me gemakkelijk weer om.Ik grijns en blijf zijn handen wegduwen als hij aan mijn slip zit.Ik hoor hem grommend kreunen en ik kijk speels in zijn ogen.De Rinnegan was geweldig, het had precies dát, dat echt alles had.Ik weet zijn boxer uit te krijgen en doordat ik zijn boxer uittrok zag hij kans om mijn slip uit te trekken.Voor hij in me kan komen duw ik mijn lichaam tegen die van hem aan en weet boven op te komen.Ik buig voorover en zoen hem terwijl ik met mijn heupen beweeg als hij in me is.Zijn handen liggen op mijn heupen en zorgen dat ik sneller ga.Na een paar minuten begin ik me moe te voelen en leg me wat dichter tegen hem hem aan, maar zo zodat ik nog wel mijn heupen kon bewegen.Pein's armen strijken over mijn rug heen en hij draait ons weer om.'Kun je het nog aan?' Klinkt zijn hijgende stem langs mijn oor en ik geef voor een aantal seconde geen antwoord.Mijn ogen openen weer en ik kijk hem aan.'Harder..' Fluister ik en grijnst, maar weet wel dat het een zwakke grijns was.Pein kijkt me heel even aan maar doet het dan toch.Al snel trekken mijn spieren zich samen.Iets later klinkt zijn kreun en laat hij zich zakken en krom ik mijn rug.
Na vijf minuten te hebben gelegen sta ik op, ga naar het toilet en doe alleen mijn slip weer aan.Terug onder de dekens kruip ik tegen Pein aan en kijk in zijn ogen.'Wat is er?' 'Zou je graag kinderen willen?' Pein kijkt me raar aan en gaat zitten.Ik klim ook overeind, trek de dekens op en kijk hem aan.'Hoezo stel je die vraag?' Een blos verschijnt op mijn gezicht en ik kijk even weg.'Ik zag in het centrum een soort poster met informatie waar op ik las dat er transplantaties bestaan voor baarmoeders.Misschien da-'. Pein's vinger ligt op mijn lippen en hij zoent me.'Als je gelukkig bent met deze situatie zou ik er niks aan veranderen.Wil je het zelf wel?' Ik kijk hem aan en knik.'Ik wil iets van jou en ik wil iets op de wereld achter laten'.
Pein knikt en ik vertel hem alles wat ik had gelezen.En morgen zouden we het er verder over hebben, ik was namelijk tijdens mijn verhaal in slaap gevallen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen