'Nee, de rook van andere rokers hangt gewoon daar in de straat'. Zeg ik en zie tot mijn geluk Deidara ook knikken.'Ik heb die stank ook in de kleren zitten'.Ik hoor Pein zacht zuchten en zie hem opstaan.Wijselijk houd ik mijn mond en volg hem met mijn ogen.Ik zie hem naar de wc's toe lopen en lach zachtjes.Het drinken wordt al gebracht en krijgen te horen dat het nog zo'n zeven minuten zal duren voor de eerste vier pizza's zullen komen.
Pein komt terug en neemt weer plaats.Overal hoorde je stemmen wat voor gehum zorgde.

Als we de pizza's op hebben loop ik achter een ober aan zodat ik kon betalen.Eenmaal betaald lopen we de pizzeria uit.Doordat ik me stil hield en rond me keek merk ik een apotheek op en loop er heen.Achter het raam hing een mededeling poster.Ik lees het door en voel gewoon hoe breed ik grijns.'Junya!' Ik kijk op en zie de mannen een eind van me vandaan.Snel kijk ik nog even terug, bekijk het nummer en hoop dat ik het kan onthouden.Snel ren ik terug en glimlach naar de mannen.'Niks bijzonders'.

In Pein en mijn hotelkamer schiet het licht aan en maakt Pein de schuifdeur naar het balkonnetje open zodat de warmte uit de kamer kon.'Zal ik me dan maar gaan douche voordat jij alles onder kotst?' Pest ik Pein terwijl ik langs hem ga staan.'Schiet maar op, want misschien belandt het dan ook op jou'. Pest Pein terug en ik trek een vies gezicht.Snel loop ik de badkamer in waar ik me ga douchen.Na het douchen loop ik de badkamer uit met een handdoek om mijn lichaam en zoek in de koffer naar ondergoed.Ik trek over mijn ondergoed een vaag doorschijnend jurkje aan en loop naar de 'woonkamer' toe waar een tv'tje stond.Ik ga achter de bank staan en strijk met mijn handen van Pein zijn schouders omlaag naar zijn navel toe.Lachend houd ik me goed vast terwijl Pein me over de bank heen tilt zonder enige moeite en me op zijn schoot neer zet.Met mijn benen langs die van hem zet ik mijn handen tegen zijn borstkas aan en bijt speels op zijn lip.Zijn handen verplaatsen zich naar mijn kont en strijken over mijn rug heen.Ik zet mijn lippen op die van hem en zoen hem innig.We zakken omlaag en ik lig boven op hem terwijl we blijven zoenen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen