My Tokio Hotel Story 2
Melissa en Vanessa lopen naar buiten als de bel is gegaan. Nick staat bij de deur en geeft Melissa en TZ. "Jullie zijn het feest van vanaaf tog niet vergeten?" Lult Vanessa er gwn door heen. "Neej.FUCK!" Ondertussen lopen ze naar buiten terwijl Melissa uitlegt wat er aan de hand. "Mag ik niet mee dan?" "Neej lieverd dat mag niet." Nick en Vanessa pakken hun scooter en Melissa gaat bij Vanessa achterop. "In 1x naar de stad." De 2 zetten hun helm op en zijn weg. Ze laten Nick achter. Melissa zwaait hem nog na.
In de stad loopt Vanessa meteen naar een nieuw winkeltje waar ze het al over had. "Dit is het winkeltjuh van me nicht. Ze verkoopt echt hele mooie jurken." Melissa lacht en ze lopen gearmt naar Binnen. "Heey Bo!" "Heey ik ben Melissa" Melissa geeft Bo een hand. "en ik ben Bo. Maar dat wist je denk ik al." "Ja Vanessa heeft veel vertelt." "Kom. Bo we moeten een jurk hebben voor ons twee Melissa gaat de Tango doen." Bo wuift hun mee en ze lopen naar achter. "Wow" komt er uit 2 monden. Melissa kijkt met grote ogen naar alle dansjurken. Als snel valt haar oog op een rode jurk met een lange snee aan de zijkant. Vanessa ziet een blauwe jurk met glitters en loopt er meteen op af. "Ik ga me jurk eens passen!" En Vanessa verdwijnt achter het gordijntje. "Zo terug klanten." En Bo loopt naar voren om 2 best wel oude mensen tehelpen. "En?" Melissa kijkt naar Vanessa die uit het pashokje draait. "Staat je goed nu ik!" Melissa pakt snel haar jurk. In het pashokje staat Melissa snel in der jurk. "Kijk een voor een kleinere maat ik heb nu L." Vanessa kijkt bij de jurken. "Ze hebben alleen nog maar S" "Geef die maar!" Vanessa geeft de jurk aan Melissa. "Help eens effe!" Vanessa doet het gordijntje open en ziet een onhandige Melissa staan die de jurk net over der kont krijgt. "Het is handig als je misschien even de rits open deed." "Oeps." Melissa bloost en begint dan telachen. "Maak hem dan open TROELA!!!!" "Lukt het meiden?" Bo komt weer aanlopen en helpt Vanessa om Melissa in haar Jurk tekrijgen. "Dat je de S past." Bo staat versteld en pakt dan een camera. "Even leuk samen op de foto staan dames." Vanessa en Melissa lachen en geven elkaar een kus. Zo staan ze op de foto. Bo lacht.
Als ze hebben afgerekend lopen ze nog een schoenen winkel in. "Ik wil wel zwarte pumps denk ik gwn howr!" Melissa verdwijnt naar de zwarte pumps en Vanessa heeft al snel haar schoenen gevonden. "Kijk" Ze loopt een klein stukje. "Zijn wel leuk." Zegt Melissa twijfel achtig. "Niet dus." Vanessa doet ze weer uit en zoekt verder en beland in de laarzen. Maar dan ook letterlijk. "Wat doe je idioot!" Melissa trekt haar vriendin eruit en lacht. "Dames ik wil jullie verzoeken de winkel uittegaan jullie zijn luidruchtig en jullie doen alsof de schoenen speelgoed zijn." Vanessa doet haar schoenen aan en lacht de verkoopster gwn uit. "Ik deed het niet express mademoiselle" De verkoopster kijkt ons boos aan en we lopen de winkel uit. "Zullen we in de volgende winkel doen of we frans zijn?" Lacht Melissa. Vanessa stemt toe en ze zoeken snel een nieuwe winkel op. "Kan in u helpen?" "ce que vous dites?"*Wat zegt u"mai-je vous aider?" *kan ik u helpen "Non"*Nee En Vanessa en Melissa draaien hun ruggen om naar de verkoopster. Melissa heeft al snel schoenen gevonden en Vanessa niet veel later. Als ze afrekenen loopt Vanessa vast met praten en kijkt Melissa hulpeloos aan. "pas de slip" *geen bonnetjeEn ze lopen als ze de tassen hebben snel de winkel uit. "Had gwn ja gezegt ei! Oui is niet z'n moeilijk woord tog?" "Achja we hebben onze schoenen voortaan gwn met z'n grap engels praten.
Reageer (1)
wahahaha. snel verder liefjeee <'3
1 decennium geledeniloveyousomuchX