In de keuken leggen we de kleren van de 1e tas uit op de tafel en een aantal kleren verdwijnen weer de tas in, andere worden gepast.
Uiteindelijk komt het zo dat er twee tassen van de vier terug kunnen.Snel kijk ik op de klok en besluit dat ik het nog snel ga ruilen.'Wat doen we vanavond?Eten we in het hotel of gaan we uit eten?' 'Haha, betaal jij?' Grijnst Pein.Ik wil wat zeggen maar dan schiet me te binnen dat ik zát geld heb, waarom had ik daar niet aan gedacht tijdens het shoppen?'Sure..en als je in het rood staat ben je zo klaar met aflossen.Ik ben dit snel wegbrengen'. 'Ja ey, wacht heel even.Waar wil je gaan eten en met wie?' Zegt Pein.Ik draai me weer om en leun tegen de deurpost aan.'In het centrum zag ik een pizzeria en ik heb wel zin in een pizza.We kunnen ook naar een echt restaurant..umh met z'n allen?Of wil je alleen?' Grijns ik naar hem en zie hem op me aflopen.'Als we met z'n allen uit gaan eten, dan wil ik jou vanavond voor mij alleen'. Grijnst Pein en ik steek mijn tong uit.'Jij durft wel.Maar whatever.Kom om..half tien maar naar de pizzeria.Deidara kan jullie wel de weg leiden'. Pein knikt en zoent me op een speelse manier.Ik laat los en klats tegen zijn kont aan.'Oppassen jij'. Grijns ik en vertrek nu echt.'Tot over een half uur!' Werp ik op de gang nog toe en vertrek weer het centrum.Als ik alle kleren heb geruild en het geld terug heb stop ik de beurs terug in mijn schoudertas en zie het pakje sigaretten.Snel kijk ik om me heen, zie niemand bekends en de klok die in de brede straat hing gaf aan de het nog vijf minuten zou duren voor het half 10 zou zijn.Snel steek ik een sigaret op en begin naar de pizzeria te lopen.Snel gooi ik de sigaret in een put en hoop dat de sigaret geur minimaal was.Gelukkig dat er in deze straat al veel werd gerookt en er dus al naar stonk.Ik groet de mannen en we lopen naar binnen toe waar we al snel kunnen bestellen.'Ik heb nog geld voor je'. Zeg ik en zoek in mijn tas naar mijn portemonnee en haal twee briefjes van honderd eruit en een van vijftig.Even kijkt Pein met een rare blik naar het blik, schud zijn hoofd en stopt het geld in zijn eigen portemonnee.Ik lach zachtjes en druk een zoen op zijn wang.Pein's ogen kijken in die van mij en hij pakt een pluk haar vast en ruikt eraan.'Heb je gerookt?' Vraagt hij en ik hoor een lichte minachting terwijl hij de pluk haar loslaat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen