Nadat we hebben betaald pakken we de tassen op en lopen nog wat rond.'Ik ga hier nog even naar binnen'. Zegt Deidara en ik knik.'Ik wacht hier wel even.Deidara loopt naar binnen en ik ga tegen de muur van de winkel aanstaan.Aan de overkant las ik 'cigarettes' op de raam.Snel kijk ik naar binnen in de winkel waar Deidara naar binnen was gegaan en zie hem achteraan door de winkel lopen en druk rond zoeken.Snel loop ik naar de overkant en kijk rond in de sigaretten winkel.Ja ik snakte weer naar die verrekte krengen.Aan de kassa wijs ik naar het Marlboro pakje en reken af met mijn eigen creditcard.Het pakje verdwijnt in mijn tas en ik was net op tijd terug op dezelfde plek want Deidara komt net naar buiten.'Dat was echt niks'. Ik lach en haak mijn arm in die van hem.Even kijkt Deidara naar onze armen maar loopt dan zo vooruit.Lachend ren ik een stukje zodat ik langs hem loop.

Terug in het hotel komt Pein op me afgerend en pakt me bij mij schouders vast.'Heb jij mijn creditcard gezien?!' Ik lach en geef hem zijn pasje terug.Pein trekt een raar gezicht en kijkt van mij naar de tassen die ik bij had.'Nu..sta ik zeker in het rood?' Zegt hij en kucht een keer om zijn irritatie te laten blijken.'Dat weet ik niet, maar ik vind niet dat je mijn hoofd moet inslaan, want ik heb meer dingen voor jou gekocht dan voor mezelf.Is dat niet lief?' Glimlach ik en laat mijn rechterhand onder zijn shirt gaan die hij ruw wegduwt.'Ik had je geen toestemming gegeven om deze te gebruiken, laat staan te lenen'. Ik 'tch' en loop naar de tassen toe.'Goed, tot straks'. 'Waar ga je heen?' Ik draai me om met drie tassen en kijk Pein aan.'Jou kleren terug brengen'. Pein zucht en schudt zijn hoofd.Hij loopt naar me toe en pakt mijn handen vast waardoor de tassen op de grond vallen.'Ik vind het niet erg, maar vraag het voortaan even, en als ik nu in het rood sta mag jij me helpen met aflossen'. Ik lach en poke hem.'We kunnen het nog altijd terug brengen en zo het geld terug krijgen.En whatever, je staat toch niet in het rood'. Pein slaat zijn rechterarm om mijn middel en trekt me naar zich toe.'Dat mag ik voor jou hopen'. Grijnst hij en drukt een zoen op mijn lippen.'Nou, kom mee naar de keuken, daar kunnen we alles op de tafel uitleggen en beter bekijken'. Zeg ik en til een aantal tassen op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen