De dokter kijkt afkeurend naar de voet van Nina. "Ik denk dat er een klein stukje glas nog in je voet zit. En daarna binden we gewoon je voet in het verband dan moet het weer genezen." Nina kijkt bang van mij naar me moeder en dan weer naar de dokter. "Krijg ik een naald?" De dokter knikt en Nina begint helemaal panisch tedoen. Niemand weet wat hij of zij moet doen en kijkt maar naar de dokter en een gillende Nina. "Het is zo gebeurt meissie."

Ice cream!!! <33
Nadat alles in 2 uur is gelukt met een gillende Nina die nu der stem kwijt is zitten we in de auto. "Wie wil er een ijsje?" Nina en ik steken onze hand op en me moeder lacht. "Jesse? Brandon?" Ze knikken van nee. Nina legt haar hoofd om mijn schouder. "Wat een dag zeg." Zeg ik maar om de stilte teverbreken. Na een goed kwartier rijden zijn we in de stad aangekomen. Nina loopt op de krukjes en wij dapperen er met zijn allen in trainingsbroeken en simpel shirt achteraan. Nina wacht om de 2 meter opons en gaat dan weer verder. "Stop daar maar Nina." Roept me moeder. Nina knikt en gaat daar bij een ijssalon op een bankje zitten. "Wat ben jij snel op krukken zeg" Nina lacht en haalt haar schouders op. "Ik hooop dat je je stem trg krijgt van het ijs:P" "Ik ook." Fluisterd Nina. "Nou ik vind het zo wel lekker rustig." "JEsse houd je derbuiten! Eerst hield je ook de hele tijd je bek." "Moet jij nodig zeggen mijn vriendin is er niet!" "JALOERS DAN?!" Me moeder trekt mij en Jesse uit elkaar en geeft ons een boze blik dat we er nog wel wat over zullen horen. We lopen snel met zijn allen naar Binnen en bestellen wat. Nina ik en me ma delen een mega groot ijs en Jesse en Brandon nemen ook tog maar wat en bestellen een appelflap met ijs.-_- "We kwamen hier om ijs te eten howr niet een appelflap." "Wat klaag je nou trut er zit tog ijs bij! En je bent me ma niet." "NOu is het genoeg als jullie ruzie willen maken gaan jullie maar buiten staan!" We zeggen nix en kijken allebij naar onze eigen vriend/vriendin. "Kijk" Nina wijst. "Dat is tog je pa?" Me moeder en ik kijken allebij tegelijk en kijken recht in me vaders ogen. Hij lacht gemeen en kijkt mij en Nina aan. "Mam ik blijf liever even dicht bij jou." "Is goewd meisje." Me moeder slaat haar armen om me heen en geeft me een knuffel. Ik voel me heel erg beschermd. En zou het liefst willen dat hij weg was. Die plek waar hij had geslagen kan je gelukkig niet zien want ik heb het helemaal weg gewerkt met make-up.

Reageer (1)

  • Wunder

    omgomg ;o
    ga alstjeblieft heeeeél snel verder.
    k vind hm echt supr goed .


    XXXX
    kHouvanje<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen