De quiz zonder naam (JB) 10
"Ja best dan. Waar staan de glazen?" Vraagt ze terwijl de melk op tafel word gezet. Me moeder wijst naar een kastje. Nina haalt er 5 glazen uit en zet ze neer. Als Nina het laatste glas op tafel wil zetten valt het op Nina der voet en spat het kapot.
hospital for Nina
Nina begint hard tegillen. Ik kijk naar Nina der voet die helemaal onder het bloed zit. Me moeder zet het vuur uit. En tilt snel Nina op. "Jesse een stoel en pak snel een handdoek!" Iedereen zie je rennen door het huis. Terwijl Nina nix anders kan doen dan der tranen telaten lopen van de pijn. Ze kijkt niet naar der voet. Ik kom terug met een handdoek in me handen. Me moeder veegt eerst snel de grond af en daarna legt ze de handdoek onder Nina der voet."Miley blijft tegen Nina praten ik doe alvast de Auto naar voren zetten en de deur open." Ik geef Nina een knuffel en zeg nix anders dan dat het goewd komt. "Je lijkt net me moeder"Lacht Nina door der tranen heen. Jesse tilt Nina weer op en ik wikkel heel raar de handdoek om Nina der voet. Brandon staat er maar een beetje bij tekijken wat we allemaal doen. "Ga je kijken of ik een string aan heb of ga je GODVEREDOMME HELPEN?!" Blijkbaar overrompelt het Brandon dat ik zo reageer. Ik loop voor Jesse en ik doe de deur open zodat Nina in de auto kan worden gezet. Ik zit samen met Brandon en Jesse achterin de auto. Me moeder rijdt zo snel als ze kan naar het ziekenhuis. Niemand zegt iets. Het enige wat je hoort in de auto is Nina der gehuil en gesnik.
* Bij het ziekenhuis *
Nina is flauwgevallen toen ze haar eigenbloed zag. Maar gelukkig was ze ook weer snel bijgekomen. "Wat is er eigenlijk gebeurt met je meissie?" "Ik weet alleen dat opeens een glas uit me handen gleed op me voet. Daarna ging alles best wel snel." De dokter kijkt afkeurend naar de voet van Nina. "Ik denk dat er een klein stukje glas nog in je voet zit. En daarna binden we gewoon je voet in het verband dan moet het weer genezen." Nina kijkt bang van mij naar me moeder en dan weer naar de dokter. "Krijg ik een naald?" De dokter knikt en Nina begint helemaal panisch tedoen. Niemand weet wat hij of zij moet doen en kijkt maar naar de dokter en een gillende Nina. "Het is zo gebeurt meissie."
Reageer (3)
Poorgirl
1 decennium geledenSnél verder héé x3
blaaah,k haat naalden !;s
1 decennium geledenarme nina ,!
dit was ook al sown geweldig deeltje <3
ga je snel verder please ?
alvast bedankt e <3
XX
loveyouuuuuuuu(H)
Naalden zijn eng hoor!
1 decennium geledenik ben het helemaal met Nina eens
Alleen is het niet zo handig dat je dan hysterisch gaat doen
Duurt het alleen maar langer hee ;P
Maar ach,
Hij was weer super!
Snel Verder!
<33 Eline