Jesse haalt alleen zijn schouders op. "ook drinken?" "Ja lekker doe maar cola" Zeggen Nina en ik in koor. We lachen weer. "Het rookt een beetje hier." En Brandon wijst naar de Pan. "SHIT!" Ik wil de pan nog redden met al de hapjes. Als ik ze eruit haal zien ze er nog best goed uit. "YES! ze zijn nog knap (A) " "Nina heb je weer bier op?" XD "Pas maar op voor je het weet zit er een snack in je shirt of nog beter in je bed. (A) "(A)

I LOVE YA MONEYMAKER (L)(K) MELISSA DUS (A)


SuperSheila zei dat Miley en Nina gek zijn :O :P
Niet veel later lopen jullie met zijn vieren weer terug. Ik ga snel in mijn stoel zitten. En Nina die gaat gwn op mijn schoot zitten. We kijken de film Big moma's house. We lachen en alles. Alleen is er elke keer reclame. Elke reclame is er al iemand naar de wc geweest. "Moet er nu weer iemand pissen?" "Nee" Word er zowat in koor gezegt. "Mooi dan kan ik." Nina gaat van me schoot af en ik loop naar de wc. Ik moet helemaal niet plassen. Maar ik wil gwn me gezicht zien. Me vaders zijn hand kan je goed zien in me gezicht. Het is morgen vast paars. Daar lijkt het teminste op dan. Ik vind mezelf er lelijk uitzien en in gedachtes kraak ik mezelf helemaal af. Gelukkig vraagt niemand nog echt naar me wang. Toen de film net begon werd er nog veel naar me wang gevraagt. Ik loop maar weer terug. "Was je ongestelf ofsuw?" "Neej Jesse jij waarschijnlijk wel ik heb alvast tampons voor je neer gelegt boven op je bed. ;)" "Trut" Ik maak een buiging als bedankje. Ik hoor me telefoon afgaan. Ik ren naar boven en ik zie dat het me vader is. Ik loop met de telefoon die nog steeds afgaat naar beneden. "Mam het is papa." Ze maakt een gebaar dat ik de telefoon moet geven. Als me moeder opneemt loopt ze meteen de keuken in. Niet veel later is ze al terug. Ik kan aan haar gezicht zien dat hij iets ergs heeft gezegt waar haar heeft gekwetst. "Mam gaat het wel?" Vraag ik voorzichtig. "Ja meisje kijk maar weer film het gaat wel." En ze kijkt afwezig naar me en geeft me een knik. Ik doe maar wat ze zegt maar niet veel zin heb ik erin.




* De volgende dag *




Ik en Nina zijn al aangekleed en alls. Als we de keuken in lopen ruiken we pannekoeken. "Lkkr mam." En ik schuif zo aan tafel. Nina aat ook zitten. "Mam wat ruik ik? " Vraagt Jesse terwijl hij de keuken binnen komt met Brandon. "Meiden willen jullie even de thee in de kopjes doen en melk op tafel zetten. "Ja howr mam." "ja howr mevrouw." Nina pakt de melk uit de koelkast. "Nina jij ook thee?" "Ja lekker. doe maar een grote mok en 2 suiker. " "Dat mag je lekker zelf doen hoor ;) :P " "Ja best dan. Waar staan de glazen?" Vraagt ze terwijl de melk op tafel word gezet. Me moeder wijst naar een kastje. Nina haalt er 5 glazen uit en zet ze neer. Als Nina het laatste glas op tafel wil zetten valt het op Nina der voet en spat het kapot.

Reageer (3)

  • CouchPotato

    Wat is ze toch lekker onhandig [a]
    MAar wat zou die vader hebben gezegd?
    toch niet iets ergs hee
    Straks moet ze terug bij hem gaan wonen
    En ojaa, een tip: Gebruik niet teveel smiley's
    Dat hoort niet in een echt verhaal hee
    Je moet via woorden gezichtsuitdrukkingen weergeven
    Of de manier waarop je de zin bedoelt
    Is maar een tipje [a]
    Snel Verder!
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • Wunder

    Ö!
    meis hy is sow goed echt waar.^^
    snel verder pleasee.
    ikhouookechtsupermegaveelvnjouw<3
    Ineverletyougo.

    XXX
    loveyou(H)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Super!
    Snél verder héé

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen