De quiz zonder naam (JB) 8
Ik zit op me bed. En ik kan elk moment gaan huilen maar ik houdt me groot. Als ik op kijk , kijk ik in de ogen van Nina. "Het spijt me echt Nina voor wat er is gebeurt bij me vader thuis." Nina doet de deur dicht en krijgt ook net als mij tranen in der ogen. "Het is echt niet erg." Nina komt naast me op bed zitten. Ik sla me armen om Nina heen en begin weer tehuilen.
Nina en ik hebben iets met eten nu
Na dat Nina en ik samen hebben zitten huilen doet ook Nina der pyama aan. Als we naar beneden lopen zitten me moeder en Jesse al op de bank. Ik loop samen met Nina gearmt de kamer verder in. Dan zie ik nog iemand zitten. "Wie is dat mens Jesse?" Ik kijk naar een jongen die in MIJN stoel zit. "Hé Miley dit is nou Brandon." "Ohja die gast waar je het altijd over hebt dat je het niet snapt dat hij altijd alle meiden heeft." Ik zie de blik van me broer. Ik word opeens onderuit getrokken. Daar lig ik dan op de grond boven op Nina die alleen maar kan lachen. Als ik weer poging doe tot opstaan flikker ik over me pyama broek die ik door me voet half uit heb getrokken weer op Nina. "SEXY!" "Doe normaal gast het is me zusje ja!" Ik lach en bloos tegelijk. Dit x houd ik me broek goed vast en sta ik weer op. Nina steekt der hand op. "Ik kan het niet alleen " Hikt Nina nog na. "Oh dus nu moet ik je helpen je lachten me 4kant uit " Ik pak popcorn van me ma af en gooi het over Nina heen. "He!" Ze pakt de hele bak en gooit het over mij heen. "Dames en nu ? Wat willen jullie nu erbij eten?" Ik kijk me ma ongeloofwaardig aan. "Bij de film die we zo gaan kijken. "Mevrouw mag het voor 1x iets uit de snackpan?? " Ik lach en het is nu mijn beurt om op de grond tevallen en Nina mee tetrekken. ( IK: LKKR MAN TUSSEN DE POPCORN! ) Me moeder knikt dat het voor 1x mag. Ik schiet overeind en Jesse valt bijna van de bank. Ik ren zo snel als het kan met Nina naar de keuken. "WIJ GAAN BAKKEN BABY!" Nina en ik lachen en we maken alles klaar. Jesse en Brandon komen ook bij ons zitten. "Welke film word het eigenlijk?" Vraagt Nina aan Jesse. Jesse haalt alleen zijn schouders op. "ook drinken?" "Ja lekker doe maar cola" Zeggen Nina en ik in koor. We lachen weer. "Het rookt een beetje hier." En Brandon wijst naar de Pan. "SHIT!" Ik wil de pan nog redden met al de hapjes. Als ik ze eruit haal zien ze er nog best goed uit. "YES! ze zijn nog knap " "Nina heb je weer bier op?" "Pas maar op voor je het weet zit er een snack in je shirt of nog beter in je bed. "
Reageer (3)
ahahahaha,
1 decennium geledenleuk <3
heeeel snel verdr lief meisje
youknow, ik vind je serie echt geweldig ,
net zo geweldig als jouw want jy bent ook geweldig .^ ^
hihhi=]
loveyou<3
XX
Super!
1 decennium geledenSNEL VERDER Héé
Ze zijn een beetje melig denk ik
1 decennium geledenDie Brandon zal wel denken dat die Miley en Nina psygisch gestoord zijn x'D
Dat begin ik ook bijna te denkenIk zei niets hoor hoor
Nop, waarom denk je dat [a]
Maar je moet weer snel verder hoor!
<33 Eline