De quiz zonder naam (JB) 7
mensjuhs ik hou van jullie die me quiz maken en achter me staan.
Want ik wil echt heel graag door gaan met me quizen. En ik bedank MoneyMaker , SuperSheila , IOnleyLoveYou en Guess thnkzz dat jullie hem maken
Verder met het verhaal
Je komt maar bij mij wonen. Ik laat je nooit meer naar je vader toegaan. Dan moet ik maar meer werken. Ik wil dat je het goed heb. En ik snap niet dat je vader je heeft geslagen." Dan ziet je moeder pas Nina zitten. "Oh sorry meid ik zag je niet zitten ik ben Kim. De moeder dus van Miley. Ik heb veel over je gehoort jij bent denk ik Nina." Nina knikt van ja. Ik ben blij dat Nina er ook is. Ze voelt vertrouwd aan. Net alsof ze me zus is. "Nina het lijkt me handig als je zo wel je ouders belt als ze je komen halen dat je bij ons bent." Nina knikt. De rest van de weg dat we naar huis rijden is iedereen dood stil.
Thnkzzz dat jullie me quiz maken laat plz een reactie achter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij mijn mammie
* Bij je moeder thuis *
Ik en Nina lopen naar boven. "Willen jullie nog wat eten? Miley?" "Nee dankje mam." En ik loop verder. "Als je het niet erg vind Miley eet ik nog wel wat want ik verga van de honger." Ik knik Nina loopt weer naar benden. Ik doe me deur dicht als ik in me kamer ben. Ik kijk weer in de spiegel waarom kan ik de spiegel niet los laten? Ik wil tegen de spiegel slaan als ik voel dat iemand me pols vast pakt. "Miley ga even douche" Hoor ik de lieve zachte stem van mijn moeder. Ik hoor pijn in haar stem. En angst. Ik doe wat ze zegt. Als ik naar de badkamer loop haalt me moeder kleren voor me en legt ze neer.
* Nina Pov *
Je zit beneden aan de eettafel in de keuken samen met Jesse. Kim * Mileys moeder * is naar boven gelopen om nog bij Miley tekijken. "Wat riep je vader dan naar mij en Miley?" "Dat weet ik eigenlijk ook niet" Antwoord Jesse alleen maar en hij eet snel weer verder aan zijn pizza. Ik eet ook maar en kijk naar me bord. Ik vind het rot voor Miley. Dat ze dit nou net moet meemaken. Ik weet al zoveel van Miley wat ze mee heeft gemaakt. Ik ken haar vanaf dat we elkaar zijn tegen gekomen op vakantie 5 jaar terug. Ik heb geen honger meer en schuif me pizza naar Jesse. Ik loop naar de kamer van Miley. "Nina." Ik kijk op de trap in de ogen van Kim. "Wat is er mevrouw?" "Wil jij misschien eens met Miley praten ze zegt niks meer." Ik knik en stel haar moeder gerust. Als ik Mileys kamer in loop zie ik haar op der bed zitten.
* Miley Pov *
Ik zit op me bed. En ik kan elk moment gaan huilen maar ik houdt me groot. Als ik op kijk , kijk ik in de ogen van Nina. "Het spijt me echt Nina voor wat er is gebeurt bij me vader thuis." Nina doet de deur dicht en krijgt ook net als mij tranen in der ogen. "Het is echt niet erg." Nina komt naast me op bed zitten. Ik sla me armen om Nina heen en begin weer tehuilen.
vraagje
wat denk je dat er in het volgende verhaal stukje gaat gebeuren. Iets of niets?
Reageer (3)
Poor Girl
1 decennium geledenSnel verder hee
aaw!
1 decennium geledenk vind het zielig voor haar.
maar nina helpt haar ds lief vn dr .^^
haha.;p
ga aub heel snel verder ?
pleasee?;d
k vind het echt een goede serie .^^
XXX<3
loveyousomuch.
Arme Miley ö
1 decennium geledenGrrr, wat jammer dat ik nu geen opgekropte woede heb anders had ik die vader weer geslagen!
Jij: Dat kun je ook gewoon zonder die woede doen
Ik: Mm, dat is slim ^^
*Gaat die vader weer slaan*
Whiee, ik denk dat ik er mijn hobby van ga maken!
Maar gelukkig is die Nina zo aardig voor haar!
Snel verder!
<33 Eline