De quiz zonder naam (JB) 6
Ik zei tog MoneyMaker dat ik er 2 zou doen
Ik kijk bang naar de tafel. Nog 1x en de tafel breekt. " is het misschien.." "JE HOUDT JE MOND NU! " Ik maak me zin niet meer af en ik kijk nog steeds naar de tafel. woonde ik maar bij mama. Ik begin zachtjes tehuilen. Me vader word nog bozer. Hij slaat nog een keer op de tafel. En ik had gelijk de tafel breekt in 2. Dan loopt hij met grote stappen naar me toe en....
i am going to my mamma
Dan loopt hij met grote stappen naar me toe en slaat hij me volop in me gezicht. Ik sta/val en ren zo snel als ik kan naar boven. De tranen stromen over me wangen. Als ik de deur opengooi zie ik daar me broer en Nina het bed klaar maken voor Nina. Ze stoppen als ze me gezicht zien. Ik kijk in de spiegel als ik me deur dicht gooi. Ik begin nog harder tehuilen. Ik schuif me kast voor de deur en kijk bang naar de spiegel bij me kaptafel. Ik pak me borstel en gooi hem tegen de spiegel aan."Miley wat is er gebeurt?" vraagt Nina met een bange en bezorgde blik. "Hij.. Hij .. Hij sloeg me!" En ik begin weer hard tehuilen. Ik val bij Nina in der armen. Jesse kijkt me aan. "Zal ik gaan kijken beneden?" Hij kijkt me met een bezorgde blik aan. Ik schud langzaam nee. Hij komt bij me zitten en wilt me rode wang aanraken. Ik sla hard zijn handen weg en ik pak een tas. "Ik ga naar mama!" Ik pak zoveel mogelijk in. "W8 ik ga mee." "En ik ook dan." Ik kijk Nina en Jesse raar aan. "Ik ben je vriendin Miley ik laat je niet alleen gaan." Ik geef Nina een big hug en ik veeg me tranen weg. Ik pak me telefoon en ik bel me moeder.
"Hallo? Miley?"
"Mama! Ik wil bij jou komen!"
"Miley wat is er? Miley geef Jesse maar."
Ik geef me broer de telefoon die me aankijkt. En niet weet wat hij moet doen. Hij neemt de telefoon aan maar zet hem tog maar op luidspreker.
"Jesse?"
"Ja mam."
"Jesse wat is er gebeurt? Moet ik naar daar toekomen?"
"Mam pap heeft Miley geslagen."
Het is stil aan de andere kant. Jullie horen alle 3 dat ze spullen pakt.
Dan opeens...
"IS HIJ GEK GEWORDEN PAK JULLIE SPULLEN IK KOM JULLIE NU HALEN EN JULLIE GAAN MET MIJ MEE!"
En zo word er opgehangen. "Ik uhm ja ik uhm ga me spullen pakken." Hij schuift de kast aan de kant.En loopt snel naar zijn kamer. Ik houd Nina vast en ik doe nix anders dan tegen der aan zitten en stil tewezen. "Sorry" Dat is alles wat ik zeg. "Nix sorry jij kan er nix aan doen Miley." Ze staat op en pakt me hand. Nina kijkt eerst of er een plek is waar me vader ons niet ziet. Ik kom naast der zitten. We hebben allebei onze tassen ook meegenomen. Ik kijk naast me als ik een hand op me schouder voel en al op het punt staan om tegillen. "Jesse jij bent het dankje." Nina maakt een gebaar dat we stil moeten zijn omdat de deurbel gaat. Me vader maakt de deur open en ziet je moeder staan. Hij is helemaal verbaast dat hij haar ziet. "JESSE! MILEY! KOM!" We staan alle 3 tegelijk op en we rennen snel naar beneden en in 1x door naar de auto. Me moeder volgt snel en doet de auto opslot. Jesse legt het hele verhaal tijden het rijden uit aan je moeder. Soms vraagt ze wat aan me en ik geef dan eerlijk antwoord. "Ik vind dat je maandag zo niet naar school kan. Echt niet Miley. Je komt maar bij mij wonen. Ik laat je nooit meer naar je vader toegaan. Dan moet ik maar meer werken. Ik wil dat je het goed heb. En ik snap niet dat je vader je heeft geslagen." Dan ziet je moeder pas Nina zitten. "Oh sorry meid ik zag je niet zitten ik ben Kim. De moeder dus van Miley. Ik heb veel over je gehoort jij bent denk ik Nina." Nina knikt van ja. Ik ben blij dat Nina er ook is. Ze voelt vertrouwd aan. Net alsof ze me zus is. "Nina het lijkt me handig als je zo wel je ouders belt als ze je komen halen dat je bij ons bent." Nina knikt. De rest van de weg dat we naar huis rijden is iedereen dood stil.
Reageer (4)
1 decennium geledenPoor girl!
SNEL VERDER He
Cool=D
1 decennium geledenSnel verder he^^
hahaha,
1 decennium geledent was weer een super deeltje.^^
vn my mag je nu super snel verder gaan <3
k vind het echtechtecht geweldig .
en die vader is stout.ik ga hem slaan help je me even mee ?
XXXXX<3
Iloveyousomuch huney.
Hij heeft haar toch geslagen!
1 decennium geledenVuile *piep*
Grrr, ik neem het op voor Miley
*slaat de vader van Miley*
Zo, dat lucht op!
Al mijn opgekropte woede is in een keer verdwenen
Wat een fijn gevoel, zou ik vaker moeten doen!
Maar goed, weet je wat jij vaker zou moeten doen!
Quizjes maken, want ik vind ze super!
En al maak je er veel: Nog meer!
Whieeeee!
<33 Eline