De quiz zonder naam (JB) 4
Buiten als Kevin de deur heeft gesloten lacht hij naar mij en Aimee. "Ik heb helemaal geen Gym maar ik wou gwn jullie redden." "Das aardig van je. Echt klote is zo erg!!!" Aimee kijkt me moeilijk aan. "Ze staat achter me hé" Kevin en Aimee knikken voorzichtig. Ik draai me voorzichtig om en zie een hele grote boze van klote staan. "Oeps?" "Kom maar mee Miley Kempen." Ik kijk Aimee aan. van Klote trekt me mee aan me arm.
Nina komt slapen :D
Ik heb 4 uur lang na moeten bijven van mevrouw van Klote. Ik ben blij dat het vrijdag is. Ik start me msn thuis op. "Miley je huiswerk al gedaan?!" "Ja pap!!" ohja vergeten tezeggen ik woon bij me pa. me ouders zijn gescheiden. Ik kijk in me lijst van al me vriendinnen die online zijn. YES nina is online . Ik lach.
Me says: Heeey nina schattie
Suprise says: Heey sgat!! Alls goewd?
Me says: Nee niet echt mj ?
Suprise says: super! ik heb een verrassing. wrm niet met jou ??
Me says: Ja van alles.
Suprise says: Sorry sgat ik moet gaan LY
En Nina is offline. Ik kijk naar het scherm. Ik pak me schooltas maar en begin aan me HW. Anders gaat me pa vanaaf weer zeuren.
* 2 uur later *
Ik ben net een half uur klaar. Ik hoor beneden de deur bel gaan. "Miley doe de deur eens open!" "Doe het zelf!" "Miley NU!" Ik sta mokkend op van me bed en loop naar beneden. Als ik de deur open doe begin ik tegillen. "NINA!!" We geven elkaar een big hug. "WAT DOE JIJ HIER?" "in me naam stond tog suprise! nou dit is suprise!" We gillen nog een keer. Me broer komt naar beneden gelopen en kijkt naar mij en Nina. "Fijn nog zo iemand." We steken tegelijk onze tong uit en we lopen meteen naar buiten. Ik hoor me pa nog wat na roepen maar ik kan het niet verstaan.
Reageer (3)
Oeehh Ninaa is er!
1 decennium geledenSuper gezellig niet waar?
Pff, nablijven is niet leuk
Gelukkig is onze school daar in niet zo streng ;P
Ik heb namelijk nog nooit hoeven na te blijven
En aangezien ik altijd wel iets vergeet [a]
Ik heb niet echt een perfect geheugen
En noujaa, ook al niet zo'n perfecte ordening [a]
hihi, oeps [a]
Maar iig, gaa jij maar weer snel verder!
<33 Eline
spr <3
1 decennium geledensnel verder .[L']
XXX
ly.
spr!!
1 decennium geledenSnel verder hee