De quiz zonder naam (JB) 2
Mijn naam is Miley. Ik ben 14 jaar jong. Ik heb bruin haar. En heb zo mijn eigen styl en mijn eigending. Ik ben fan van paramore , Avril Lavigne en allemaal soorten rappers. Ik kom uit Nederland maar ik ben verhuisd naar Engeland. Mijn Engels is er goewd. Maar soms versta ik nog iets niet. Ik krijg bijles van 3 oudere jaars. Ik heb al wel een vriendin gevonden op me nieuwe school. Ze helpt me met veel dingen. En thuis praat ik vaak met me penvriendin op de msn. Moet gaan BYE!! XXX
van Klote
Ik loop samen met Aimee door de gangen van school. "En weet je al wie je bijles gaan geven?" "Neej jammer genoeg niet. Maar ik hoop hen daar." En ik wijs naar 3 jongens 2 daarvan krullen en 1 heeft een beetje soort styl haar maar je vind ze wel heel erg knap. "Dat meen je niet ?" "Waarom zou ik het niet menen eems" Aimee haalt haar schouders op. We lopen naar de wc's. Ik loop een hokje in en haal de stiften uit me vest. Ik schrijf met dikke vette letter op de deur SCHOOL SUCKS BABE! Ik trek door en doe alsof ik ben geweest Aimee volgt en schiet in de lach. Ik hoor dat Aimee der stift ook pakt. Niet veel later laat ze de deur zien. Hij is helemaal onder gekrabbelt. "Wie is Tokio Hotel?" Vraag ik aan Aimee. "Een sexy band" We lachen en lopen snel de wc's uit. I'm safe Up high Nothing can touch me!!! galmt het door de gangen. "DAT BEN JIJ!" Ik schrik en haal snel me mobiel uit me tas en neem op. "Hé malou. Ja gaat goed hier hoor. Ik heb eindelijk een vriendin. Ze heet Aimee. Ze is echt heel gezellig. Kom anders een keer langs Byebye love ya 2" Aimee kijkt me nog een beetje raar aan. "Was een vriendin uit me NLlandje." Aimee lacht. We lopen als 2 oude wijven naar ons klas lokaal. We zijn 10 minuten na de bel. "Jullie mogen met de rollators weer terug naar de leerlingenruimte." "Ze is opeens ziek en is net naar huis gegaan." Mijn kllas loopt in 1 grote groep naar de leerlingenruimte. Daar haalt iedereen iets voor elkaar en we zitten gwn 2 uur lang tepraten. "FUCK WE HEBBEN GYM!" Roept Jesse opeens. Iedereen rent zo snel als die kan naar zijn kluis en haalt zijn gymtas. Met zijn alle proberen we nog zo snel mogelijk omtekledne. Ik zie iedereen hopen dat we nog optijd zijn anders kunnen we er 3 uur voor terug komen en mogen we rondjes rennen en rennen en rennen. Alle meiden en jongens komen tegelijk in de gymzaal aan. "WAAR WAREN JULLIE?!" "We zetten net 1 voet binnen en u gilt al tegen ons." Zeggen Aimee en ik bijdehand tegen van cote maar wij noemen haar veel liever van klote. "Houd je bek nu maar tegen der en doe wat ze wil anders kunnen we nog na blijven." Tuurlijk Menno. Aimee en ik kijken hem vuil aan en we lopen rondjes 2 uur lang. Na een uur ligt iedereen al op de grond. De jongens hebben allemaal een rode kop. En proberen nu bij alle meiden iets uit. De deur gaat open. Ik kijk in de ogen van Kevin. "Je kwijlt meis" Ik doe snel me mond dicht. "Mevrouw mag ik 2 meiden even meenemen? We komen namelijk 2 meiden bij ons tekort." "Tuurlijk mag dat Kevin. Neem Miley en Aimee maar mee. Aan hun heb ik nix." "Wij nix aan u" En ik ren zo snel mogelijk weg. Buiten als Kevin de deur heeft gesloten lacht hij naar mij en Aimee. "Ik heb helemaal geen Gym maar ik wou gwn jullie redden." "Das aardig van je. Echt klote is zo erg!!!" Aimee kijkt me moeilijk aan. "Ze staat achter me hé" Kevin en Aimee knikken voorzichtig. Ik draai me voorzichtig om en zie een hele grote boze van klote staan. "Oeps?" "Kom maar mee Miley Kempen." Ik kijk Aimee aan. van Klote trekt me mee aan me arm.
Er zijn nog geen reacties.