Nu gaan we maar eens beginnen met het verhaal tog?
ik bedoel als je de vorige nog weet dan weet je de info over me personage. ;)
Ik zal nog wel even alls zeggen.
Ze heet Melissa en is 16 jaar.
Haar ogen en haar haar is bruin.
Melissa kleed zich als een echte wildchild.
Ze heeft soms een beetje rare hobby's Dansen , Leren , Werken en Shoppen
Melissa houdt van haar BFF , chocolade en Natuurlijk Haar BOYFRIEND ( die heet trouwens Nick )
En Melissa haat deze dingen: Hardcore , Players , Mensen die denken dat ze het goed heeft thuis.


PLayers haar ze het meest dan denk je misschien maar het verhaal gaat wel over TOkio Hotel en Tom is een player. Maarja keuzes veranderen soms en soms ook niet. Als je me quiz maakt dat weet je of haar keuzen ooit zal veranderen of niet.

OMG ik ben doorgelekt!!
Melissa en haar BFF Vanessa lopen samen door de school. Ze hadden plotseling een tussenuur. 'Lekker kon die eikel het niet op het bord zetten ofsuw?' Roept Vanessa gewoon door de gangen terwijl er ook examen zijn van een de laatste jaars. 'Blijkbaar niet.' Antwoord ze alleen maar. Blijkbaar zijn ze sneller beneden dan dat ze dachten dat ze zouden zijn met de trap. 'Heey sgattie!!' Carmen komt aanrennen en Carmen geeft haar en Vanessa een hug. Wat komt Carmen nou weer doen? Snapt ze nou nog steeds niet dat ik nix van der wil weten? Gaat er door Melissa der hoofd. 'Nou kom dan gaan we wat te-eten halen.' 'Neej niet z'n zin.' Melissa en Vanessa kijken Carmen aan. 'Zei iemand dat jij mee moest.' Kapt Melissa haar. 'straathoer' En Melissa en Vanessa lopen weg en laten Carmen alleen staan. In de supermarkt zoeken we naar chips en redbull. Ze heeft het blijkbaar sneller gevonden dan dat ze dacht. 'dat is dan 80cent mevrouw.' 'hier' Ik geef het geld aan de kassavrouw en hou me hand op voor het wisselgeld. 'Wist je al dat Carmen in een hoerentent werkt?' Ik kijk Vanessa aan. 'Neej echt waar hoe weet je dat ?' Vraagt Vanessa. 'Ik was zaterdag met Nick uit. En toen zagen we haar in van die hoerenkleding met zo'n oude vent meelopen en ze moest de hele tijd lachen. Maar het was der vader niet.' 'Weet je het c-ker?' 'Vanessa ik weet echt wel wat ik zie hoor. Trouwens zullen we vanaaf stappen?' Vanessa knikt en we lopen rijden terug naar school. 'OMG ik heb echt het gevoel alsof ik leegloop :S' Ik loop op school snel naar de wc's en ik doe me broek uit. 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH' OMG IK BEN DOORGELEKT DOOR ME BROEK HEEN!! IK KAN TOG NIET ZO DOOR DE SCHOOL LOPEN?!'Melis?' Ik doe me broek omhoog en ik gooi de deur open. 'OMG Vanes ik ben doorgelekt tot aan me broek plzz zeg dat jij een legging en wat bijhebt.' 'Ik heb het in me kluis liggen blijf maar hier ik ga wel wat halen.' Vanessa loopt meteen weg. 'Ik kan ook nergens anders heen hé' Zeg ik tegen mezelf. Ik w8 op Vanessa die al snel terug komy met een legging en een tampon. 'I love ya to much!' Ik pak de spullen uit haar handen en ik sluit snel de deur. Niet veel later kom ik weer uit het wchokje. 'Sexy man.' 'Ja vast.' Ik stop me broek in een plastic tas en die doe ik snel in me kluis als ik de hele tijd in de gangen kijk of er niemand loopt en ceker geen brugpieper. 'Hey Melis. Je had tog een broek aan?' Ik draai me op en ik doe de tas achter me rug. 'heey nick sgatje.' Ik geef nick een kus en ik loop snel door naar me kluisje. Daar pak ik me pumps ook meteen en ik doe die aan en ik gooi me laarzen in me kluisje. Ik sta net en Nick pakt me meteen weer vast. 'Zo dus jij bent de herrie schopper die denet aan het gillen was.' Ik knik en lach. Nick geeft me nog een tongzoen en hij loopt weer terug naar de aula. 'Suc6 Nick.' 'Je weet je ook echt overal uit teredden hé?' 'Ja altijd :D(A)'

Reageer (1)

  • Wunder

    snel verdr lieverd


    XXX
    loveyaabby(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen