De gevaarlijke landing door sumo's
Cni fietst na school. Als de bel gaat, gaat ze naar haar les, Geschiedenis. Mvr vlinder is weer aan het schreeuwen na iedereen. ''CNI, WAAR IS JE HUISWERK?!?!?''. ''Daar had iemand n scheet gelaten en toen was dat ding in fik..'' zegt Cni eerlijk. ''JAJA, GA JE MELDEN, JIJ NOEPEL''. Cni gaat na buiten, ze heeft geen zin om zich te melden. Er is pas een nieuwe mcdonalds op school gekomen, daar gaat ze nu heen. Ze ziet alleen maar dik, dik en nog eens dik. Als ze goed kijkt ziet ze tussen al die dikke mensen Ray. ''Moikka, ray! Alles goed?'' ''Jaah, ik heb n lekkere mckroket en ik krijg er ook een van jou, weetjenog. Metjou?'' Vraagt Ray. ''Jah, ma ben er uit gestuurd door die domme vlinder'' In de rij staat een dikzak een Bigbigbigmac te bestellen, ma die zijn op en hij word razend en begint te schreeuwen. En toen ging alles opeens zo snel, alle dikkerds gingen vechten, velen gingen sumoworstelen, andere moshen of vetrollen na elkaar schieten. ''WE MOETEN HIER WEG'' gilt Ray. Ze gaan met de trap omhoog, want bij de deur zijn ze aant vechten. Ze komen op het dak terecht. Cni gaat op de M staan en Ray op de C. ''We moeten op die fatguy daar beneden springen!'' Zegt cni. Bang maar dapper springen ze op hem. Ma dan veren ze veel harder terug dan verwacht. Ze zijn helemaal in de lucht en gaan met n snelheid van 10002 km/u. Dan vallen ze in een meer. Als ze eruit gaan horen ze mensen praten ''mikä hätänä ?'' Ze gaan na cni en ray. ''mikä teidän nimesi on ?'' Vraagt een vrouw. Cni & Ray snappen er niks van en rennen weg. ''WAAR ZIJN WE ?!'' schreeuwt cni. ''Idunno, laten we et iemand vragen'' zegt ray. Ze gaan na een snoepjes winkel. ''Where are we?'' Vraagt cni. "In hell.." ''ZIJN WE IN HEL?!'' Vraagt ray bang. ''NO IN HELSINKI YOU HASSU'' ''Oh'' zegt ray. ''Koel, in helsinki,IN FINLAND! laten we ville stalken'' zegt Cni. ''Where lives ville?'' Vraagt cni. De aardige meneer verteld het. LETS GO!. Cni en Ray gaan na ville's huis. ''Halloooo, is daar iemand ?''. De deur gaat open. Cni en Ray gaan na binnen. ''Er is niemand..''. Ze zien een briefje: If you read this, we kidnapped ville. Want him back ? Bring me your food or something, and bring some games! Cuz we're bored. Meet me at Jaakonkattu. Greetings, the Finnish Maffia. Cni en Ray gaan er meteen heen. Ze zien een paar knappe jongens na hun lopen 'Kom met ons mee!' 'Waar is ie?' Roept cni boos. 'Kom nou mee sukkel!'. 'Laten we ma met ze mee gaan, ze zijn knap' zegt Ray. Als ze na binnen gaan zien ze meer knappe jongens ma ook wat oudere mannen. 'Heb je spelletjes bij je ?' Vraagt de Jongen. 'Hier, kwartet' zegt cni en ze duwt het in hun handen. Dan lopen ze verder en zien ze ville! Hij is aan het dansen, cni & ray weten niet waarom, ma toch dansen ze mee. 'Wie zijn jullie ?' Vraagt ville opeens. 'Ik ben cni en dat is ray, we komen uit holland en door dikke mensen zijn we hier terecht gekomen, zo zijn we zwervers geworden' zegt cni. Ville en de mensen die meeluisteren raken ontroerd door haar verhaal. 'Kom bij onze maffia!' Zegt de mafiabaas. 'We hebben een belangrijke missie, we moeten andere mafia's uit andere landen vermoorden. We zijn nu bezig met Amerika, Ozzy Osbourne is hun baas. Hij is heel gevaarlijk. We moeten onze hele leger erbij halen, om ze in een moshpit te verslaan. Maar dat duurt nog ff. We moeten eerst Craig mabbitt vermoorden en Ronnie Radke bevrijden uit de gevangenis.'
Hoofdstuk 2 volgt. Ooit.
Reageer (1)
WHAHAHA GEWELDIG XDDD
1 decennium geleden