In de kamer van Madara heerste drukte, maar ook gezelligheid.Op de tafel lagen kaarten en er stond drank.Snel gris ik van het stapeltje kaarten er 13 af en begin mee te doen met Jokeren.Dit gaat zo tot laat in de avond door en we raken allemaal onder de invloed van de alcohol.Lachend en wankelend sta ik op en val over de bank heen.'Aboe..Ik heb slaap en een aspirientje nodig'. Giebel ik en strompel de kamer uit.

Uiteindelijk weten we allemaal onze eigen kamer te bereiken en herstelt de rust zich.Moe zoek ik naar een aspirientje, die ik doorslik met water en stap dan in bed.'Kleed je je niet om?' Hoor ik Pein vanuit de badkamer vragen en ik zucht moe kreunend.Opnieuw sta ik op, loop de badkamer in, poets snel mijn tanden, terug kamer in waar ik mijn pyjama zoek en kleed me om.Eenmaal terug in bed voel ik hoe snel de slaap bij me is en sluit mijn ogen.Na een aantal minuten voel ik Pein langs me en weet nog tegen hem aan te kruipen en zak dan weg in een diepe slaap.

Pein pov.:

Moe open ik mijn ogen en ga recht op zitten.'Junya?' Zuchtend stap ik uit bed als ik ie dat de deur open is die naar het balkon leid.Ik maak de deur dicht, loop terug maar draai me snel op als een harde knal klinkt.Een zwarte gedaante met rode ogen krast tegen het glas aan en wordt langzaam smaller en rustigere.Verbaasd loop ik terug en zie dat het Junya is.De deur gaat opnieuw open en ik laat haar binnen.'Waar ben je heen geweest?' vraag ik maar krijg geen antwoord.Haar ogen waren nog steeds rood en ik besluit meer over deze ogen op te gaan zoeken.Bloed zat op haar kleren, maar ze leek het niet te merken.Zuchtend stap ik terug het bed in waar Junya alweer sliep.Na nog een tijd aan de rode ogen gedacht te hebben val ik weer inslaap.

Reageer (1)

  • Zeph

    ??????weard
    -xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen