Het is zomervakantie, eindelijk. Alina en Ligia hebben me een heel jaar door gesteund en proberen helpen waar ze konden. Daar ben ik hen heel erg dankbaar voor. Ooit zal ik iets vinden waardoor ik hen een wederdienst kan bewijzen.
Sinds Josh ben ik heel erg verandert. Die grote mond die ik ooit had, die is helemaal verdwenen. Ik laat heel gemakkelijk over me lopen.

"Elisa!" Ik word uit mijn gedachten gehaald door Tom. Ohja, een klein detail, sinds Josh noemt niemand me nog Ella. "Ben je weer op aarde?" Ik knik en kijk hem schuldig aan. Sinds Josh heb ik nogal de gewoonte om zo hard te beginnen denken over dingen dat ik helemaal weg ben van de realiteit. "Zing je liedje maar in." Ik knik en begin op de piano te spelen. Hate van Plain White T's is het liedje dat ik cover. Alleen lichtjes aangepast: zij zingen over een meisje, ik zing het over Josh. Raar maar waar, het doet me helemaal niets om zijn naam nog uit te spreken. Soms hoor je wel eens dat ze de naam van hun ex niet meer willen uitspreken of hem niet meer willen horen. Ik kan hem wel een miljoen keer zeggen en ik zal geen kick geven. Het is net alsof ik immuun ben tegen hem... Wel, immuun tegen zijn naam. Dat hij me heeft achtergelaten en de manier waarop, dat ligt nog heel erg gevoelig.

Love, love, love, love, love, love.
Woo!

You were everything I wanted.
You were everything a boy could be.
Then you left me brokenhearted,
Now you don't mean a thing to me.
All I wanted was your
Love, love, love, love, love, love.

Hate is a strong word,
but i really, really, really don't like you.
Now that it's over
I don't even know what I liked about you.
Brought you around,
and you just brought me down.
Hate is a strong word,
but I really, really, really don't like you.

I really don't like you...

Thought that everything was perfect,
Isn't that how it's supposed to be?
Thought you thought that I was worth it,
Now I think a little differently.
All i wanted was your
Love, love, love, love, love, love.

Hate is a strong word,
but i really, really, really don't like you. (I really don't like you)
Now that it's over
I don't even know what I liked about you. (liked about you)
Brought you around,
and you just brought me down.
Hate is a strong word,
but I really, really, really dont like you

Now that it's over,
you can't hurt me.
Now that it's over,
you can't bring me down.

(Ooh, ooh, ooh, oh, oh, oh...)[x2]

All i wanted was your
Love, love, love, love, love, love.

Hate is a strong word,
but i really, really, really don't like you. (I really don't like you)
Now that it's over
I don't even know what I liked about you. (Liked about you)
Brought you around,
and you just brought me down.
Hate is a strong word,
but I really, really, really dont like you

(Ooh, ooh, ooh, oh, oh, oh...)

(I really don't like you...)

"Het resultaat is echt goed, zusje. Je hebt het weer eens goed gedaan." Geflatteerd omhels ik hem. "Denk je niet dat je een vakantie verdiend hebt?" Ik haal mijn schouders op. "Ach, school is over. Ik ben er eindelijk vanaf. Ik moet binnenkort maar eens gaan solliciteren, ik kan niet eeuwig thuisblijven en liedjes opnemen. Al zou ik het niet erg vinden." geef ik toe. "Wel, mama en papa hebben een reisje geboekt voor jou, El en mij. We gaan naar Spanje."

En zo zit ik nu in een vliegtuig naar Spanje met mijn twee broers. Ik kijk heel erg uit naar het warme weer en dagenlang aan het zwembad liggen om terug naar huis te gaan met een mooi bruin kleurtje.
"Elisa... Elisa? We zijn er" Ik word wakker en sta slaperig op om Tom te volgen uit het vliegtuig.

Even later staan we voor het hotel... een mooi hotel. Nieuwsgierig naar hoe de kamers eruit zullen zien lopen we naar binnen. Tom regelt alles aan de receptie en al vlug nemen we de lift op weg naar onze kamer. We hebben één kamer voor ons drie. "We gaan toch al meteen aan het zwembad liggen hè? Ik wil een mooi kleurtje hebben tegen dat we naar huis gaan en jullie kunnen ook wel wat zon gebruiken. Jullie zien zo wit als plattekaas." Ze knikken maar ik heb zo het gevoel dat het niet volledig met hun zin is.

Reageer (1)

  • VampireMouse

    haha geweldig!! kan nietw achten opd e rest haha :P!
    love it :D!!
    enuhhh.. hebbeen elliot en elissa ng wat??
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen