'Shit, sorry'. Hoest ik en heb tranen in mijn ogen van het hoesten.Opnieuw kijk ik naar het dopje dat er heel gemakkelijk van af was geduwd.Onvoorstelbaar, hij moest sterke vingers hebben..en dat niet alleen.Zijn armen waren ook niet bepaald spierloos, ze waren nog dikker dan die van Pein.Snel kijk ik naar Pein's armen en weer naar die van Madara.Maar ik wed dat Pein sterker is.De sfeer was weer opgepakt en ik was me ondertussen aan het bedenken wat ik morgen kon gaan doen.Misschien kon ik Pein mee de stad in sleuren, en anders Deidara wel.Die deed alles om maar van Sasori te ontsnappen.Met Deidara kon ik toch ook wel goed optrekken, weet je ik vraag hem wel meteen.Ik stoot Deidara aan die even een grimas trekt en me dan aankijkt.'Wat schoppend kindje?' 'Wil je morgen met mij mee gaan shoppen monden-mensje'. Plaag ik terug en Deidara begint te stralen.'Yesh~!Verlost!' Roept hij blij en steekt zijn armen in de lucht.Ik schiet in de lach als Sasori hem een dodelijke blik geeft en Deidara onderuit zakt.

Een half uur later lopen we door de gangen naar de slaapkamers en het blijkt dat Madara's kamer in dezelfde gang lag.Met de sleutel open ik de deur en loop naar binnen terwijl de mannen naar een andere kamer gaan, ik zou later komen.Misschien, heel misschien.
Ik leg de koffer op het bed neer en begin de spullen van Pein en mij in de kasten in te ruimen, nadat dat klaar is loop ik wat rond en constateer dat dit een geweldige kamer is.

Ik pak mijn mp-4 en doe de oortjes in.Al snel sta ik op het bed te springen en mee te fluisteren met de muziek.Geen idee hoeveel tijd er was verstreken en ik had ook niet door de Pein en Madara in de deuropening stonden.'Junya!?' Geschrokken draai ik me om en val van het bed af.Er klinkt gekraak en ik vloek.'Heb je iets gebroken?' Hoor ik en zie hoe snel Pein bij me is.Ik ga zitten en kijk grommend naar mijn mp-4 waarvan het scherm kapot was.'I'm fine..' Zuchtend trek ik de oortjes eruit en loop de keuken in, waar een prullenbak stond, en gooi de mp-4 weg.'Haal morgen wel een nieuwe..Kwamen jullie me halen?' Beide mannen kijken me even aan maar knikken dan.Glimlachend stop ik de sleutel van de kamer in mijn broekzak, pak Pein's hand en sleur hem mee de kamer uit.

Reageer (3)

  • Zeph

    VERDER!!!
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    van het bed afvallen?XD
    slim, dat moet je dan ook niet doen hexD

    eehhhh zo erg is Sasori nou ook weer niet.
    Hij is best cuwl hoor^-^
    DeiDei stout, Sasori is liefff^^
    voor even dannxD

    Snellll verderrrr<333
    Xx.Shicara

    1 decennium geleden
  • Athos

    xD
    wie valt er dan ook van het bed af???

    ga snel verder
    xxx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen