Previously
Ik ben zo diep in gedachten dat ik niet eens doorheb dat we er al zijn en ik knal met volle vaart tegen Mieke aan. Slim kind! Wel opletten. De meneer klopt op de deur die met een zwaai word open gedaan. ‘Maar, maar… ‘ stamel ik.

Ik ben zo diep in gedachten dat ik niet eens doorheb dat we er al zijn en ik knal met volle vaart tegen Mieke aan. Slim kind! Wel opletten. De meneer klopt op de deur die met een zwaai word open gedaan. ‘Maar, maar… ‘ stamel ik.

Mieke kijkt me raar aan. 'Wat is er?' 4 jongens komen voor ons staan en kijken ons lachend aan. 'Ben je nou echt zo gek of doe je alsof?' Mieke kijkt me nog verbaasder aan dan dat ze al deed. 'Dat is Tokio Hotel! We spelen in het voorprogramma van Tokio Hotel!' Mieke kijkt me met grote ogen aan en dan naar Tokio Hotel, die er nog steeds lachend bij staat. 'Hallo, Ik ben Mieke. Deze gek hier is Eline, mijn beste vriendin.' Mieke schud hun hand. Ik volg haar voorbeeld en stel mezelf voor. 'Ik denk dat jullie al wel weten wie wij zijn?' Ik knik blozend als ik terug denk aan mijn reactie. We gaan met z'n allen de kamer binnen en zitten Ik ga naast Mieke op de bank zitten en naast mij komt Bill zitten. 'Hoelang kennen jullie elkaar al?' Ik kijk bedenkelijk. i[] 'Drie jaartjes, Het is niet lang maar het voelt alsof ik haar al mijn hele leven ken.'[/i] Bill kijkt me verbaast aan. 'Dat is inderdaad niet lang nee. Ik heb trouwens wat muziek van jullie gehoord. Jullie zijn echt geweldig!' Ik kijk blozend naar mijn schoenen. 'Dank je, jullie ook.' 'Hebben jullie een beetje zin in het optreden?' Ik kijk op naar Gustav, die de vraag had gesteld en knik. 'Ben alleen wel zenuwachtig en al helemaal nu ik weet dat jullie het ook kunnen volgen.' 'Dat hoeft toch helemaal niet!' 'Ik weet het, maar hoe zou jij je voelen als je moet optreden en weet dat je idolen kunnen meeluisteren?' 'Dat is best zenuwslopend.' Ik knik en glimlach. Bill en ik zitten nog een tijdje te kletsen als een meneer ons komt storen met het nieuws, jullie moeten zo op. Ik sta zenuwachtig op en kijk Mieke aan. We denken het zelfde, dat zie ik aan haar. Ons eerste Concert in de USA! Ik geef de jongens nog een knuffel. 'Jullie kunnen het!' Ik kijk Bill dankbaar aan, geef hem nog een knuffel, wat trouwens heel fijn voelt, en loop dan achter Mieke aa, richting het podium.

Reageer (2)

  • Sjannekeee

    Jeeeej
    snel verder!
    echt super!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Elien!
    Alweer zo geweldig ! xD
    En ik weet niet hoe je het doet, maar altijd als je een story schrijft waar wij in voorkomen lach ik me kapot xD
    Ik zal zo snel mogelijk nieuwe schrijven [dat wil zeggen als ik tijd&inspiratie heb]

    Love You! <3

    Nu moet ik naar bed want het is al 8 uur geweest en sesamstraat is al 2uur afgelopen (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen