{Narnia}When 2 enemies fall in love[Two hundred and five]
'Wat?' vroeg Selena terwijl Peter nieuwsgierig naar buiten keek. Susan leek even te zuchtten en ging de bibliotheek binnen. ' Edmund heeft ene boodschapper over de heide zien gaan. Dus ja, moet iedereen er bij zijn. Ik bedoel; Edmund zégt dat hij iemand heeft gezien.' Peter lachte;' Wel. We zullen het dan controleren.' en lachte vrolijk. 'Jep,' zei Susan goedgezind en ze liepen alledrie naar beneden, waar Edmund en de rest stond, voor de deur. 'He.' zei Lucy als begroeting en knuffelde ze alledrie.'Die boodschapper is er zo direct denk ik.' En ze had gelijk. Een man van ongeveer de leeftijd van Selena's en Gabrielle's vader ging naar hen, met een brief in vergeeld perkament. Maar er was iets aan die man. Vaag konden Selena en Gabrielle hem herkennen, maar van waar. Van waar toch? Plots schoot het hen tebinnen, na een tijdje en omhelsden ze de man. 'Edgar!' Hij glimlachte en de rest keek hen nogal verbaasd aan. 'Ken jij hem?' vroeg Caspian vragend aan Peter, die met een nogal rare blik zijn hoofd schudde. 'Dit is Edgar,' zei Gabrielle blij,' Van Andalusia. Een vriend van pap.' Selena lachte en nam haar zusjes hand. 'Oh. Hoi Edgar,' zei Bella met een vriendelijk lachje. 'Dag mevrouw,'zei hij vriendelijk maar beleefd. Bella grijnsde:'Zeg maar gewoon Bella.' 'Net zoals ons met onze gewone namen.'Lucy liep naar voren en gaf hem een knuffel.'Hoi Edgar!' 'Hoi Lucy.' zei hij grijnzend. 'Wat is er eigenlijk?'floepte Edmund er nieuwsgierig uit. Hij wist wel dat een boodschapper niet gewoon op bezoek kwam bij ongekende mensen. Allesinds, demeeste. 'Oh.' zei Edgar en hield zijn handen rond de rol perkament. 'Een uitnodiging voor het reüniebal van de Narniërs en de Andalusianen!' 'Oh leuk!' riepen Lucy en Gabrielle enthousiast. 'Wel, kom binnen.' stelde Peter vriendelijk voor.'Dat zal wel gemakkelijker zijn.' Ze maakten aanstalten om naar binnen te gaan toen Edgar dat beaamde. Maar toen ze bijna allemaal binnen waren, klonk er geroep van buitenaf. 'Edgar! Edgar, wacht! Ik zei toch dat ik het zelf ging doen?!'
Reageer (2)
wie zou dat zijn
1 decennium geledenik waag een gokje de vader van selena en gabriella?
Gill komt weer in actie.
1 decennium geleden