'Dit lijkt me wel vergenoeg..We moeten ook nog terug'. Zegt Deidara en keert zich naar de kust.Ik draai me ook om en zie dat Deidara al begint met terug lopen.'Ik ga even zitten..Ben uitgeput'. Zeg ik.Misschien nog van de operatie?Deidara draait zich om als hij op zeker 700 meter van me af is en ik zie zijn verschrikte gezicht.Op het strand zie ik een aantal van onze groep ook in actie komen en hoor ze gillen.Verbaasd sta ik op en begin naar Deidara toe te lopen.'Ren!Of gebruik je Jutsu's!' Hoor ik hem roepen.Verbaasd kijk ik hem aan, voel rare trillingen door het water en draai me om.'HAAIEN?!!' Gil ik en begin te rennen.Nog voor ik bij Deidara ben, en hij bij mij voel ik dat mijn chakra op is en zak door het water heen.Onder water open ik mijn ogen en voel het zout eraan prikken.Pijnlijk knijp ik ze even dicht, maar open ze weer wanneer ik een pijnlijke beet in mijn been voel.Onder water gil ik en al mijn adem verdwijnt.Verwoed kijk ik om me heen, vraag me af of er nog meer te wachten staat, en ja, meerdere haaien.Ik begin licht te worden in mijn hoofd, voel mijn ogen pijn doen en veranderen.Automatisch strek ik mijn armen, richt me op de haaien en binnen 3 tellen wordt het eens zo blauwe zeewater donkerrood.Stukken bot en vlees dwarrelen rond, maar dat boeide me niks.Een plons in het water, een arm om mijn middel en al snel heb ik weer lucht.Hoestend hap ik naar adem en voel de wonden van de haaien beet dicht groeien.'Junya?Junya?' Hoor ik Deidara's stem en kijk naar hem.'Alles is in orde, breng me alleen terug naar het strand'. Zeg ik en voel hoe ik word op getild en word terug gebracht.Werkelijk, was ik gewoon zo stom, zo lomp?Of was mijn leven een en al haat en ongeluk?

Reageer (1)

  • Zeph

    VERDER!!!!!
    -xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen