Ik eh... toen ik de poort opende kreeg ik een soort van doodskopje op mijn hoofd. Dat is een teken van slechtheid! Riep Mina bang uit. Ja, dat weet ik. Probeer rustig te blijven zei Tamasine die zelf ook niet erg rustig is. Ik moet nu dus de duivel imp potion dienen. Zegt Kaiya verdrietig. Wat? Zegt iedereen tegelijk. Ik ben de beschermer van de angel imp potion. Zegt Tamasine. Zij is nu de beschermer van de duivel imp potion. Ga door zegt Mina. Toen kwam ik Tamasine tegen. Hij heeft me uitgelegd wat er met me gebeurd was. Oké dus zo heb je hem ontmoet, zegt Tani blozend. Toen liep ik terug naar onze dimensie, Cloudsheaven. Ik liep naar het theehuis toe en daar... Ja wat gebeurde er daar? Zegt Aya angstig. Daar..kwam ik de duistere krachten tegen.

Wat? dat kan niet! Ik zag ze, zegt Kaiya. Ze... ach dit geloven jullie toch nooit. Wel! vertel op! De leider van het groepje duivels Hotari toonde gevoelens. Dat kan niet! Roept Mina uit. En toch is het zo zegt Tamasine. Ik geloof Kaiya, nu moeten jullie dat ook doen en hij wijst naar het doodskopje op haar hoofd. Dar is waar zegt Saki. Je hebt het teken van slechtheid, dat is het bewijs. Hebben ze je wat aangedaan?! Vraagt Aya bezorgd. Nee, gelukkig niks. Toen kwam Tamasine weer en zijn we naar jullie toe gelopen. Het is dus nog maar net gebeurd! Zegt Mina angstig. Kaiya? Je weet nu wel dat je nu nooit meer een kans maakt om in de raad van Cloudsheaven te komen?! Kaiya kijkt verdrietig naar de grond. ja, dat weet ik zegt ze. Mina houd je mond! Zegt Aya die tussen hun in is gaan staan. Daar gaan we het nu niet over hebben! Kaiya jij maakt heus nog kans om in onze raad te komen. Wat we nu moeten doen is de andere angels van Cloudsheaven zien te beschermen. Maar als we de duivels aanvallen, dat ik liever helemaal niet doe, beschermt Kiaya hun. Dat moet wel! Daar kan je niks tegen doen. Kaiya's ogen worden groot. Saki staat op en fluisterd iets in Tani's oor. Mina zit op een stoel en kijkt beledigend de andere kant op. Kaiya? Zegt Tani tenslotte. J-ja? Op een gegeven moment moet jij de duivels gaan beschermen, of je dat nou wil of niet.

Kaiya kijkt sip naar Saki en Tani. Als jij de duivel imp potion beschermt moet iemand jou beschermen. Tamasine kan dat wel, maar hij moet ook ons verdedigen. Daarom hebben we wat voor je. Saki haalt haar handen achter haar rug vandaan. Huh? Wat is dat? Dit is je eigen angel imp. Een magisch wezentje dat de angels helpt bij bepaalde dingen. Zoals wat? Vraagt Kaiya voorzichtig en ze aait de angel imp. De angel imp begint schattig met z'n vleugeltjes te klapperen. Zoals je beschermen wanneer er gevaar drijgt. Je hoort dit wezentje eigelijk veel later te krijgen. Zegt Tani weer. Maar nu je onder invloed bent van de duivels, geven we je hem nu al. We hebben geen keus. Saki kijkt naar de angel imp. Ga jij goed voor Kaiya zorgen? Zegt ze. Het wezentje begint weer met z'n vleugeltjes te klapperen. Mooi zo en ze overhandigt de angel imp aan Kaiya. Jullie hebben er toch ook allemaal zo eentje? Ja zegt Aya. Ik heb er ook eentje zegt Tamasine. En hij aait zijn angel imp. Ik noem hem Breeze. Cool zegt Kaiya. Nu moet jij nog een naam hebben kleintje. De angel imp lacht lief naar Kaiya.

Is zien een goede naam voor jou? Ehm...ik heb het! Cute! Cute? Dat betekend schattig, zegt Mina verbaasd. Ja dat weet ik en dat is ze ook. Nee!Nee!Nee! Noem hem Mina.2! Een geweldige mooie naam met grote klasse! Wat dacht je van rainbow! Iedereen word vrolijk van een regenboog. Nee, ik heb al een naam zegt Kaiya. Ik noem je Shine. Opgewonden springt Shine heen en weer. Kaiya lacht. En toch vind ik Mina.2 beter klinken, zegt Mina beledigd. Welkom in de familie Shine!

Reageer (1)

  • Dobato

    Haha Mina2 XD
    Ga je snel verder Eviee?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen