Foto bij Sweet thoughts and bad flash

Zo, zo. Zegt één van de duivels. Dit is een brutale zeg. ja, zegt een andere. Zo'n angel komen we niet vaak tegen. En het is nog wel onze beschermer! Zegt weer een ander. De laatste duivel kijkt strak naar voren in de ogen van Kaiya. Kaiya voelt dat ze zenuwachtig word. Wat is er? Denkt ze. Waarom kijkt ze zo boos naar me? Heb ik wat verkeerds gezegd? De duivel komt naar haar toe lopen. Nog steeds met haar strak gespannen ogen loopt ze naar haar toe. Kaiya weet niet wat ze moet doen. Vluchten! vluchten! Roept haar gedachten. Maar ze staat muur vast. Als een groot brok steen dat aan de grond vast geplakt is staat ze ademloos stil. De duivel stopt voor haar. Nog een tijdje kijkt ze Kaiya aan. Dan verbreekt ze de stilte.

Ze grijpt Kaiya vast. Mijn naam is Hotaru. Ik ben de leider van deze duivels hier. Laat ik je een ding vertellen. Wij laten niet met ons spotten, is dat heel duidelijk? Als je ooit ons iets aan doet krijg je de volle laag terug! Wie je ook pijn doet, wanneer je hem pijn doet, wij betalen je het allemaal terug! Is dit goed door je door gedrongen?! Weer kijkt Hotaru strak in de ogen van Kaiya. Kaiya wil huilen weg rennen en krijsen, maar ze kan het niet. De ogen van Hotaru zijn bijzonder. Vlammen, denkt ze. Ik zie vlammen in haar ogen. Woede, depresie maar vooral verdriet. Een gevoel dat aan je blijft knagen. Een gevoel dat lijkt alsof je er nooit vanaf komt. Kaiya kalmeert.

Je bent verdrietig zegt Kaiya rustig. Hotari's ogen worden groot. Haar greep waarmee ze Kaiya vast houd verminderd. Ik heb haar aandacht denkt Kaiya. Je huilt van binnen. Zegt ze weer. HOU OP! HOU OP! Zegt Hotori verward. Je kent me niet eens! Hoe weet jij nou dat ik verdrietig ben?! Dat zie ik, zegt Kaiya die nog steeds rustig is. Hoe dan?! Je bent maar een angel! Angels doen alsof ze heilige boontjes zijn! Jullie hebben helemaal geen gevoel! Kaiya schrikt. Dat is niet waar! Schreeuwt Kaiya. Hotari dijnst een stap achteruit. De andere duivels komen bij haar staan. Jij denkt dat je alles maar kan maken! schreeuwt Kaiya met een betraand gezicht. Jij denkt dat je alles maar aan kan en dat je gevoelens niet meetellen! Maar zal ik je is wat zeggen?! Ik ziet het aan je ogen dat je veel verdriet hebt! Niemand ontkomt aan gevoelens! Ze zitten diep van binnen en laten je niet gaan!

Een stilte valt. Hotari kijkt met een geschrokken gezicht Kaiya aan. Kaiya kijkt terug. Haar tranen bigellen over haar wangen. Kom zegt Hotari. We gaan. Stil verlaten de duivels het theehuis. Bam! De deur word dicht gesmeten. Kaiya zakt op haar knieen en begint hard te huilen. Tamasine komt net aangerend. Kaiya! Hij knielt naast haar. I-ik heb ze gezien, zegt ze snikkend. Wie? Wie vertel op! D-..de duistere krachten. Een stilte valt. Z-ze zijn hier! Zegt Kaiya met een betraand gezicht. Het was eng! Ik las haar emoties... Bezorgd kijkt Tamasine haar aan. Je deed wat? Dit... zegt Kaiya terwijl ze haar tranen weg veegt. Dit is het begin van een hevige strijd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen