Hidan lacht en Pein en ik kijken elkaar grijnzend aan.Samen tillen we Hidan op, sleuren hem naar buiten naar het meertje en tellen af.'-..3!' We gooien Hidan erin die vloekt en in het water valt.Pein en ik lachen hem uit en komen bijna niet meer bij.'Ik doe nooit meer iets voor jou'. Gromt Hidan naar me en steekt zijn hand uit.'Hahaha alsof je dat ooit hebt gedaan'. 'Ja, gister twee keer'. Grijnst Hidan en trekt me naar het water als ik zijn hand vast pak.'Ah!' Als reactie grijp ik Pein's hand vast die ik weer mee sleur.Zo liggen we met drie man in het water, doordrenkt, maar lachen.Proestend kruip ik eruit en haal wat aal uit mijn haar.'Jakkes'. Zeg ik met een vies gezicht en gooi het weg.

Terug binnen ren ik voor Hidan de trap op om bij de douche te kunnen.'Niks daarvan!' Roept Hidan die me optilt en weg zet.Snel rent hij door naar zijn badkamer en sluit de deur.Zuchtend draai ik me om en hoor de kalme voetstappen van Pein op de trap.'Heheh'. Lach ik smiechtig en ren naar zijn slaapkamer.'Hey!Mag niet!' Roept Pein en rent met flinke passen omhoog.Lachend ren ik zijn kamer in en kijk even rond en ren dan de badkamer in.Snel deins ik terug en trek een raar gezicht.'What, the..hell?' Zeg ik verbaasd en kijk van de gang naar Pein en weer terug.Pein grijnst en draait me bij mijn schouders om.'Dag Junya'. Lacht hij en duwt me zijn kamer in.Snel draai ik me om en zet mijn voet tussen de deur.'Ik wil douchen!' Jammer ik en duw de deur weer open.Pein lacht en laat de deur los.'Van mij mag je, maar je bent niet alleen'. Grijnst hij met een twinkeling erin.Zuchtend kijk weg en loop naar de deur van zijn slaapkamer en maak deze dicht.'Oke, maar haal je niks in je hoofd, pervert'. Zeg ik terwijl ik al terug loop naar de badkamer en mijn slaaptop uit doe.Pein staart naar me en ik sla hem tegen zijn ribben.'Ah, haihai'. Grijnst hij en zet de douche al aan.Nou dit ging wat worden hoor -zucht-.

Reageer (2)

  • Athos

    haha xD
    met pein in de douche
    sexy ^^
    ga snel verder
    xxx(K)

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    ...
    idd, kijk maar uitxD
    wie weet wat hij gaat uitspoken..


    ben benieuwd wat er gaat gebeuren!
    Snellll Verderr<33 leuk verhaal!^^
    Xx.Shicara

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen