Foto bij Devil or Angel?

Een doosdkop? Een doodskop op mijn hoofd? Hoe komt dat daar?! Dat is een teken van slechtheid! In paniek probeert Kaiya het doodskopje van haar hoofd af te rukken, maar wat ze ook probeert het blijft muur vast zitten. Dit kan niet waar zijn?! De poort! Het is allemaal jou schuld! Als jij niet open was gegaan en als jij niet de juiste inscriptie op jezelf zetten, dan was dit allemaal nooit gebeurt! Uit haar woede begint ze te huilen. Wat heb ik gedaan! Ik heb een gevaarlijke poort geopend! Nu kan ik nooit meer in de raad van Cloudsheaven komen! Opeens stopt Kaiya met snikken. Ze hoort wat... een geluid..van.. voedstappen! Wie zou dat zijn? Kaiya's ogen worden groot en ze probeert op te staan, maar haar verdriet houd haar tegen. Ze voelt een rilling over haar rug lopen. W-wie? Wie is daar? Het is stil... bijna te stil. Het enige dat ze nog hoort zijn de voetstappen die steeds luider worden. Kaiya houd haar adem in. Straks is het een duistere geest! Of een monster dat me wil ontvoeren! Weer is het stil. Totdat haar lichaam bevriest. Een hand pakt haar bij haar schouder. Kaiya schrikt en wil gillen, maar ze is te bang. Allemaal gedachten flitsen door haar hoofd. Wie is dit? Waarom zet degene zijn hand op mijn schouder? Wat is hier aan de gang? Het enige dat Kaiya nog kan doen is naar de hand op haar schouder staren.

Jij... hoort ze een ijzingwekkende koude stem zeggen. Jij.. jij hebt de dimensie poort geopend. Kaiya's ogen worden groot. Ze kijkt omhoog recht in het gezicht van een jongen. Hij heeft zilver-wit haar en hij heeft mooie blauw zilvere ogen. Zijn oren waren kleine vleugeltjes. Zijn echte grote vleugels waren om hem heen verspreid. Ook had hij een magisch mooi zwaard en een angel imp naast hem vliegen. De angel imp was duidelijk zijn helper. Waarom? Begon hij weer. Waarom opende je het. W-wat bedoel je, zegt Kaiya voorzichtig. De poort van de duistere krachten natuurlijk! Waarom denk je dat ik hier ben?!
Verdrietig staart Kaiya naar de grond. Ze kijkt in paniek naar de jongen. De jongen kijkt terug. Even is het stil. Ze kijken elkaar recht aan in de ogen. Kaiya voelt dat ze rood word. Wat is dit gevoel? Ik voel me opeens zo rustig worden...Het lijkt net alsof ik alles aan kan. Als ik in zijn zachtaardige ogen kijk dan voel ik me zo licht. Ze begint te blozen. De jongen probeert boos te kijken, maar ook hij voelt een zachte warmte binnenkruipen. Hij kijkt recht in haar gezicht en ook hij voelt dat hij begint te blozen.

De hele tijd boos blijven kan ik niet zegt de jongen tenslotte om de stilte te verbreken. Voor de tweede keer begint Kaiya naar de grond te staren. I-ik wou het niet expres doen zei ze. Nee, maar je deed het wel. Na 50 jaar is de poort niet open gegaan door mij. Ik bescherm de poort. Tot deze dag... kaiya kijkt op. Maar hoe kan het dat je mij niet kon tegen houden? Heb je de inscripties gelezen? Vraagt de jongen. J-ja over een werled die voor je opend wanneer je de juiste inscripties op de poort plaatst toch? Ja, en zag je ook de andere inscriptie? Ehm...over een tere hart toch? Ja, alleen wezens met een tere hart kunnen de poort openen. De meeste mensen hebben geen tere hart. Ze zijn niet zo gevoelig en verbergen hun emoties behalve... Kaiya geint te blozen. B-behalve wie? De jongen zucht en gaat op zijn hielen zitten. Voorzichtig pakt hij haar kin vast en komt met zijn gezicht naar het hare. Kaiya begint rood te worden. Behalve...behalve jij... zegt de jongen. Zijn ogen schitteren. Zijn haar glanst in de zon. M-maar hoe kan ik de poort wel openen? heb ik een tere hart? Blijkbaar zegt de jongen die weer normaal is gaan staan. En je hebt ook de inscriptie op de poort gezet. Hoe deed je dat? I-ik weet het niet. Ik dacht dat ik niks meer kon. Ik dacht dat alles mijn schuld was en toen... Kaiya staat op.

Natuurlijk! Ik gaf het op! Vandaar die inscriptie op de poort. Ik zei dat! De jongen glimlacht. Nu valt alles op z'n plaats. De duivelse poort geeft angst af. Ze willen angst ruiken en hebben dus van een gevoelig hart zoals een tere hart de nagst nodig. Gevoelige mensen twijfelen snel over zichzelf en hebben dus veel sneller angst voor bepaalde dingen. D-dus het is mijn schuld? het spijt me erg dat ik dit moer zeggen maar "ja". Tranen springen uit Kaya's ogen. maar hoe kom ik dan aan dit hier? Ze wijst naar het doodskopje op haar haar. Wat? je gaat me toch niet vertellen dat je dat teken op je hoofd hebt? Zegt de jongen in paniek. Hij pakt haar hoofd vast en voelt aan het doodskopje. Dit kan niet waar zijn zegt hij. Jij bent de beschermer van de duivel imp potion. De wat? Zegt Kaiya geschrokken? Het klinkt niet heel goed. Er bestaan twee drankjes genaamd de Angel imp potion en de Duivel imp potion. De Angel imp potion zorgt ervoor dat er geen ongewenste wezens binnen onze dimensie komen. Hetzelfde geld voor de Duivel imp potion. Maar... gaat hij plechtig door. Zowel de Angel imp potion als de Duivel imp potion hebben speciale krachten. Om te moeten werken, moeten ze een beschermer hebben. Ik ben de beschermer van de Angel imp potion en jij... bent nu de beschermer van de Duivel imp potion. Kaiya schrikt. M-maar wat er kan er dan gebeuren. Er slaakt een diepe zucht. Je moet voor eeuwig de duivel potion trouw zijn totdat de poort sluit. Alle duivelse krachten die nu vrij zijn verdwijnen dan. D-duivelse krachten? Vraagt Kaiya voorzichtig. Ja. Je hebt duivelse krachten vrijgelaten, zegt de jongen sip. M-maar wat gebeurt er als ik de potion niet trouw ben? Dan neemt de potion je gedachten over en raak je even bewusteloos. Het lijkt dan net of overal in je lijf zich duivelse krachten bevinden. Kaiya begint te huilen.

Ik wil dit niet! Zegt ze. Ik wil niet dat dit gebeurt ik wil er vanaf! Die doodskop moet van mijn hoofd af! Ik wil geen beschermer zijn! Je moet dit zo gauw mogelijk aan iedereen in CloudsHeaven vertellen. De duivelse krachten bestaan uit wezens die gevaarlijk zijn. Hun zielen zijn door en door slecht. Kaiya begint te snikken. De jongen krijgt medelij. Maar geen zorgen. Ik heet Tamasine en ik zal je beschermen. Hij legt voor de tweede keer zijn hand op haar schouder. Ik bescherm je herhaalt hij weer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen