Foto bij He plays Edward! DUH!

Kris.Pov.:...."Ik denk echt wel dat je veel kans maakt op deze rol"
Ik kan het niet goed zien, het is al donker, maar ik dacht dat ik hem zag lachen.
"uhuu, ok dan, en trouwens, zeg maar Rob"
"jah ok, Rob, bye, tot de volgende keer"
"jah tot de volgende"

Rob.Pov.: 'Je maakt veel kans...' die woorden spoken nog even rond in mijn hoofd terwijl ik in mijn auto stap. '...op de rol' jah wat had je anders verwacht, ze heeft een vriend,denk ik bij mezelf. Ik realizeer mij tegelijkertijd dat dit mij eigenlijk niks zou moeten uitmaken. Achjh, het is zo een toffe meid, maar het is weer niet aan mij om de gelukkige te zijn...

een maand later...

Rob.pov.: De telefoon gaat af. op het schermpje staat Catherine, ik neem op.
"jah hallo"
"hallo Robert, met Catherine, Als je nog steeds wilt mag jij de rol van Edward spelen."
"Natuurlijk wil ik dat nog" zeg ik grinnikend.
"ok, ik stuur je per mail het script, het is niet verplicht om het door te nemen, maar je hebt dan toch de kans hé"
"jah, ok"
"En jah de datum van de opnames stuur ik dan ook nog door natuurlijk."
"Dat is ok"
"ok dan, bye"
"jah bye, en bedankt voor de rol hé"
"oh graag gedaan, maar daar moet je niet alleen mij voor bedanken hoor"
ik hoorde haar grinniken.
Ik begrijp direct de boodschap... Kristen heeft mee gekozen. dat doet mij er aan herinneren dat ik haar nummer in mijn gsm heb staan, ik had er vaak aan gedacht wat ik haar zou kunnen sturen...
"hallo?" hoor ik aan de andere kant. Ze vond het vast raar dat ik niet direct reageerde...
"euhm jah,euhm... toch bedankt..."
"jah, bye..."
"bye"
-tuuut-

Ik wist direct wat ik nu ging doen. Ik zocht het nummer van kristen in mijn gsm... jah , hebbes, 'een bericht verzenden'
"hey, Ik ben juist gebeld geweest door Catherine, ik mag Edward spelen, maar ik ben er vrij zeker van dat jij dat eigenlijk al weet. En ook bedankt, ik heb een vermoeden dat jij ook hebt gekozen wie de rol kreeg xd, dus bedankt!
x Rob"
Ik twijfel nog over die kus op het einde, maar verzend het bericht toch op het laatste..
ik moest niet lang op een antwoord wachten. ik open het bericht meteen.
"Jah graag gedaan, hoe is het met jou? x Kris"
ik antwoord direct.
"Prima , het kan niet beter :d, en met jou? x Rob"
een minuutje later krijg ik antwoord.
"jah alles goed hoor, heey, waarom spreken we niet eens af? x Kris"
ik ben verbaasd van haar antwoord, maar antwoord.
"euhm ok, waar en wanneer, zeg jij maar... x Rob"
niet veel later gaat mijn gsm af.
ik kijk even wie het is, en ik neem op.
"hey kristen"
"hey Rob, Bellen leek mij makkelijker ik stuur niet graag berichtjes, euhm waarom gaan we niet naar het café van de vorige keer?"
"jah, goed voor mij, wanneer?"
"euhm volgend weekend ofzo, als dat goed is voor jou..."
"jah dat is goed,"
"ok tot dan, bye!"
"jah bye!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen