Foto bij Een gezellig theekransje

Ehm... ik heb de koekjes... Daar kwam Kaiya aanlopen. Schommelend, waardoor de koekjes bijna vielen, liep ze naar de andere angels toe. Hahaha! Lachte Mina arrogant. Mijn mooie wereld Tama ligt in mijn prachtige handen. Je bedoeld in onze handen, vult Aya boos aan. Onze handen moeten dan wel heel knus en warm zijn want we verzorgen deze wereld echt heel goed! Roept Saki vol enthousiasme uit. Maar natuurlijk Saki. Dat komt toch gewoon allemaal door mij! Zegt Mina grijnzend. Mijn naam betekend beeldschoon en tja, dat ben ik nou eenmaal. Door mijn schoonheid zien de mensen van Tama in dat zei ook zo mooi kunnen worden. Nou ja, altijd minder mooi dan ik natuurlijk. ja tuurlijk, zegt Tani die met een half oor mee luistert.

Aya kijkt naar Kaiya die onhandig het schaaltje met koekjes op de tafel zet. Let wel op dat de koekjes niet te krokant zijn hè? Zegt Mina weer. Vorige keer had je ze te lang gebakken en waren ze niet te eten! T-tuurlijk mevrouw! Oké mevrouw! Komt voor elkaar mevrouw! Mina kijkt haar grijnzend aan. Perfect, zo wil ik het horen en haal nog wat van die glinsterbessen voor me wil je? Je weet hoeveel ik daar van houd. Tuurlijk mevrouw ik haal ze meteen! Opgewonden rent Kaiya weg om de bessen te halen. Boos kijkt Aya naar Mina die gewoon rustig haar thee aan het drinken is. Je vraagt te veel aan haar, zegt Aya. Tja, zegt Mina. Ze werkt ten slotte voor ons. Dat is niet waar zegt Tani die zich er begint mee te bemoeien. Je weet zelf net zo goed als ik dat Kaiya bij ons wil horen. Ja zegt Saki. Ze wil met ons meedoen, gezellige theekransjes houden en lekker praten over dingen. Ach dat lukt haar natuurlijk niet, ik bedoel ze is nog klein en wij zijn tenslotte de raad van de beschermwolk. Daar kan zij nooit bij horen. Je moet daar wijs voor zijn en je moet ook goede beslissingen kunnen nemen. Alsof jij dat wel kan, zegt Aya boos. Nou ik ben tenminste atenter dan die kleine muis. Tani zucht. Laten we maar verder gaan. Saki kan je me een koekje doorgeven? Waarom? Zegt Saki. Ik wil er zelf ook nog eentje nemen. Maar jij hebt er al zoveel genomen! Hoeveel wil je er nog nemen? Zoveel als ik op kan! Hou toch op!

Mina zit te lachen. Haha! Saki en Tama hebben ruzie. Dit kan nog is leuk worden... Nu komt Aya boos op Mina aflopen. Nou moet jij je mond is houden! Je doet nooit wat in deze raad! Het enige dat je doet is koekjes eten, thee drinken en over jezelf opscheppen! En dan beweren dat Kaiya niet mee mag doen? Zij doet tenminste meer dan jij! Mina voelt zich zwaar beledigd en vecht terug: Ben je gek?! Ik bepaal alles hier! Ik heb de leiding! Zonder mij zouden jullie niks kunnen doen! Ik leid jullie de weg hier! Dat is niet waar! Vecht Aya terug. Nu beginne ook Saki en Tama met het gesprek te bemoeien. Hou nou op iedereen! Ach leuk theekransje is dit zeg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen