Foto bij vervelende regen :(

dit verhaal gaat over kesha ze is 18 jaar en woont ergens in loitsche op straat.
ze is thuis weggelopen omdat ze 'anders' is, en niet van regels houd.
ze verdient haar geld door wat te zingen en donkere cafétjes....

eindelijk daar ook weer van af. ik neem men geld en loop naar buiten. natuurlijk moet het weer eens regenen... in snelle looppas zoek ik een schuilplaats. het enige wat ik vindt is het stomme houten bus hokje.

AAAAAAAAAHHHH... waarom ben ik ook alweer weggelopen? omdat ik buiten in de regen wil zitten? neen pff, WAAROM konden men ouders mij nu niet gewoon mezelf laten zijn , dan zat ik nu thuis met een reep chocolade voor de tv mtv de kijken maar neen...
of misschien hier toch iets goeds aan. In mijn oog hoeken zie ik een affiche hangen.
je moet een liedje in sturen en wie wint komt op het voorprogramma van tokio hotel
OMG :o djeeses dat meen je niet... hyper sta ik rond te springen...tot...ik bedenk dat ik amper geld heb, en geen mogenlijk heden heb om een liedje in te sturen...
denkt dom kind hier moet toch wel een oplossing zijn ...PABLO :o die zou me kunnen helpen maar ... hoe geraak ik bij hem .... hij woont helemaal in berlijn...snel kijk ik in men gsm of ik zijn nummer heb .... oh ja geweldig batterij ook nog plat..GVD:| waarom moet alles zo fout gaan.

dan maar trug naar dat cafe en vragen of ik men gsm even mag insteken.
ik ren alsof mijn leven er van af hangt naar het vieze cafétje.
ik loop naar de man en vraag of ik men gsm mag opladen...
bedenkelijk kijkt hij me aan.
"natuurlijk...omdat je zo knap ding bent" , zegt hij met een knip oog.
misselijk draai ik me om en loop naar een tafeltje en steek men gsm in...
even wacht ik en probeer hem dan aan te zetten...het opstarten duurd mij echt veel te lang.
als hij opgestart is zoek ik in men gsm naar zijn nummer...
en wat een geluk ... het mag ook wel eens voor een keer.
ik schrijf het nummer op een papiertje en vraag of ik even mag bellen met de telefoon van de zaak
'3 euro aub.", zegt de dikke man achter de toog.
grommend pak ik drie euro van mijn geld en leg het op tafel

vluchtig toets ik het nummer in
....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen