Foto bij My First Time...

*Half jaar later*
‘Kate!’ roept Robin. Je rekt je uit en doet je cape om. ‘ja, ik kom er aan’ je checkt of je alles hebt en loopt naar Robin toe. ‘ik ben klaar voor mijn examen’ zeg je met een big smile. Robin knikt en jullie lopen naar het grote plein. ‘je weet wat je moet doen?’ vraagt hij nog voor de zekerheid. Je begint te lachen en loopt weg. Je doet je cape een stukje open en laat zien dat je er best sexy uit ziet. Je loopt naar een man die zich vol aan het eten is op een terras en gaat aan een van de andere tafels zitten. Je gaat met je benen over elkaar zitten en je cape glijd naar beneden zodat hij je benen kan zien. Je bestelt wat te drinken en kijkt naar de man. Hij maakt een kleine buiging met zijn hoofd en je lacht verleidelijk naar hem. Hij roept de ober naar zich toe en wijst naar je. Je kijkt naar voor en zoekt Robin. Je ziet hem en hij knikt. ‘pardoen mevrouw’ hoor je naast hem. Je kijkt op en ziet de man naast je staan. Je lacht naar hem en hij gaat verder ‘mag ik misschien bij u gaan zitten’ je kijkt hem even aan en zegt ‘natuurlijk’ hij gaat naast je zitten en je ziet zijn ogen over je lichaam glijden. Je hebt een korset aan en een korte rok. Hij legt zijn hand op je rug en je pakt je drinken. Je zet hem aan je mond en neemt een slok. Je voelt dat de man steeds dichter bij komt. Je zet je beker neer en kijkt naar de man. ‘mag ik vragen wie u bent?’ vraag je met en zwoele stem. Hij glimlacht duivels en zegt ‘zo’n mooie vrouw zoals u altijd. Ik ben heer Roderick de 7de’ je doet je hand voor je mond en zegt ‘bent u een heer, sorry dat ik dan zo onbeleefd ben geweest’ je staat op en buigt diep. Hij staat op en trekt jou naar zich toe. Je moet moeite doen om hem niet van je weg te duwen. ‘ik wet wel iets zodat u het kan goed maken’ zegt hij geil in je oor. Je voelt de koude rillingen over je rug gaan en zegt ‘echt? Ik wil het graag weten’ hij pakt jou arm vast en trekt jou mee. Je zoekt over het plein naar Robin maar ziet hem niet. ‘waar is hij nou?’ denk je. Jullie staan nu voor een huis en de man klopt op de deur. Er wordt open gedaan en hij zegt ‘ik wil een kamer voor de nacht’ je bijt een beetje op je onderlip en kijkt de man zwoel aan. Hij kijkt weer naar het vrouwtje in de deur opening en ze laat jullie er in. ‘ga maar vast in bed liggen’ zeg je in zijn oor. De man lacht en zegt ‘oke als het maar niet te lang duurt.’ Je kijkt over je schouder en zegt ‘5 minuutjes’ je ziet dat hij zich al aan het uit kleden is en je loopt naar de badkamer je kijkt rond en ziet een raampje. Je kijkt naar buiten en ziet iets groens aan de over kant. Je begint te grinniken als je beseft dat het Robin is en je doet je cape af. Je loopt de ruimte weer in en stapt op het bed. Je pakt een touw dat naast je ligt en zegt ‘ik hou er van om controle te hebben’ de man kijkt je geil aan en je bind zijn handen vast. Je blijft met je gezicht voor zijne zitten en likt verleidelijk je lippen. Je stapt van het bed af en loopt naar de rand van het bed. Je doet je korset af en draait je om. Je houdt 2 werpmessen vast en gooit ze naar de man. ‘ik hoop dat je je les hebt geleerd’ zeg je half lachend. Je pakt je spullen weer en blaast op je vingers. Er wordt een pijl met touw naar binnen geschoten en je maakt hem aan het bed vast. Je pakt de mans geld en juwelen en pakt een stukje stof. Je kijkt nog een keer om naar de man en zegt ‘Robin Hood heeft een handlanger’ je ziet de man wit van schrik worden en je zoeft naar beneden. ‘en hoe heb ik het gedaan?’ vraag je aan Robin die je op vangt. Hij begint te lachen en zegt ’we zijn nog niet klaar’ je draait je om en springt van het dak af. ‘schiet nou maar op’ zeg je spottend. Hij springt je achter na en jullie beginnen met het uitdelen van de juwelen en geld. je loopt over het plein en er knalt een jongen tegen je aan. je valt om en je cape glijd van je hoofd af. hij trekt je overeind en zegt 's...sorry' je blijft hem verbaast na kijken. je ziet Robin gebaren en je loopt naar huis.

Reageer (2)

  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • kimiii

    awesommes :D
    zij is slecht so cool

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen